En pappa som byter partner hela tiden
Har en lite jobbig situation.
För 6 år sedan skiljde jag mig från barnens pappa och sedan vi skiljde oss så har den ena kvinnan efter den andra byts ut på löpande band. Jag personligen bryr mig absolut inte om hur många pappan träffar eller hoppar i säng med. MEN det som jag tycker är lite jobbigt är pappan blandar in barnen när han träffar de nya kvinnorna och det är ju inte så bra tycker jag och även barnen tycker att det är jobbigt eftersom de aldrig vet från gång till gång om kvinnan är kvar nästa gång de kommer.
Barnen träffar sin pappa en gång i månaden och ibland när de kommer så kan där var en tjej som pappan kallar för "tjejkompis" inför barnen och sen 3 månader senare så är det en annan kvinna där osv osv.
Så på 6 år så har pappan haft 6 olika förhållanden och det är ganska mycket i mina ögon.
Jag har pratat med pappan och förklarat för honom att barnen tycker att det är lite jobbigt att pappa träffar en ny kvinna hela tiden. Och nu har ett förhållande precis tagit slut och det hann bara ta slut så "dejtar" han en ny kvinna när barnen är hos honom.
Vad hade ni gjort? Är det någon annan som har varit i en liknande situation?
Hade ni sett vad som händer och sedan tagit upp saken igen med pappan och sagt till honom att det inte är så lämpligt att han träffar barnen mer?!
Tilläggas bör kanske att jag har ensam vårdnad om barnen och jag måste ju tänka på deras hälsa.
Snälla ge mig lite tips och råd på hur jag ska göra...............