• MassörNicklas

Profesionell massör söker gravida för 2 gratis massager.

Hej,

rubriken ovan kan låta märklig, men så är fallet.  Jag är en välutbildad, omskriven, meriterad massör som ständigt söker utveckling och därför söker jag nu ett handfull gravida kvinnor med god kroppskännedom för att finslipa min expertis av massage för gravida kvinnor.  Fötter och gravida före 12e veckan masseras ej. I Malmö.  I Januari eller Februari.

Erbjuds: 2 st massager. 1 st á minst 1 h: Massage där vi har konstans kommunikation för att hitta vad som är perfekt för just DIG, och inte bara vad som står i läroböcker.  1st á 1h exakt:  belöningsmassage som tack för din medverkan. I andra massagen får du slappna av helt och fokusera på dig, utan krav på feedback . 

Krav:
      * God kroppskännedom! (troligtvis de viktigaste)
      * God förmåga att kommunicera (Ingen ja-sägare som bara vill ha gratis massage. Någon som vågar tala ut och  komma med förslag)
      * Inte mindre än 12e veckan, gärna efter 20e (då det finns ca 1 promille risk för missfall före 12e veckan).
      * Inga sjukdomar som bedöms med vilka massage bedöms som kontradiktioner  (fråga gärna)
      (* Gärna muskelspänningar eller muskelrelaterade dysfunktioner)

Plats:
    Mottagning på ett torg i stadsdelen Husie  i Malmö. För att detta inte ska missuppfattas som ett försök till gratisreklam så publiceras adress och kontaktuppgifterna inte öppet utan endast för utvalda.

Mig:
    Högskoleutbildning 3 år. Komplementär medicinskt utbildning 2 år.  Arbetat som lärarassistent på Sveriges finaste skola som vidareutbildad massörer. Ett flertal goda referenser  och rekommendationsbrev bl a av  läkare på SUS. Arbetar främst med idrottare (bl a elitidrottande fotbollspelare), men har börjat arbeta mycket med folk som har fibromyalgi och intresserad av att även arbeta med pensionärer och gravida.
    Omskriven i media: www.sydsvenskan.se/sport/rosengards-mirakelma.../

Olja:
    Kallpressad ekologisk , doftfri, allergifri, 100% giftfri fylld med naturliga vitaminer!

Det går bra att skriva privat meddelande. Jag kommer fråga om sjukdomshistorik och mediciner (vissa, t ex SSRI är helt okay).  Jag har tystnadsplikt.

• Svar på tråden Profesionell massör söker gravida för 2 gratis massager.
  • Mitjka

Hur kommet det sig :) ?
    Går in i vecka 35 imorgon. Inboxa om du ej vill skriva öppet!

• MassörNicklas

Efter en del mailade vid missförstånd av plats så vill jag klargöra att detta gäller:

MALMÖ. 

Vänligaste,

Massör Nicklas

• 123ABC

Jag bor i Jonstorp men tar mig gärna till Malmö för massage som kan vara utvecklande för dig? Jag är frisk för övrigt, har vissa problem med nacken och mellan skulderna till och från men inget som ska vara negativt vid massage enligt doktor och sjukgymnast. maila gärna om jag kan vara aktuell v3ronica_jaco8sson@hotmail.com

Kika in i min blogg och lämna ett spår 4livliga.blogspot.se/
Svar på tråden Profesionell massör söker gravida för 2 gratis massager.