• Anonym

17 år och han 28 år - Sex.

Jag är en 17 årig tjej som brukar ligga med en 28 årig kille. Jag tycker inte åldern spelar någon roll för jag tycker äldre killar är mer erfarna i sängen. 

Min kompis tycker att jag ska sluta ha sex med han för han är för tok för gammal för mig. Vad tycker ni? :S 

• Svar på tråden 17 år och han 28 år - Sex.
  • Anonym

Om det bara är sex och inga känslor är inblandade så tycker jag inte att det är något fel med det!

• Anna Paulita

Och om det hade varit känslor inblandade? Hur hade det varit skillnad?

Till TS, jag håller med din vännina. Han är för gammal för dig.

• Schna

Är du kåt då?

It takes a fool to remain sane
  • Anonym
    Anna Paulita skrev 2012-12-29 00:54:40 följande:
    Och om det hade varit känslor inblandade? Hur hade det varit skillnad?

Till TS, jag håller med din vännina. Han är för gammal för dig.
    kan man ha sex utan känslor?

• Anonym (Lycka till)

Haha Klart det funkar! Jag var precis som du 17 år när jag träffade mitt x som då var 29 år. Vi var tillsammans i 8 år och fick ett barn tillsammans.

Idag är jag snart 40 år och kan säja att den mannen fortfarande var den bästa jag haft i sängen. Sen är det ju inte åldern som avgör sexet heller. Inte erfarenheterna heller.

Bästa jag haft vad gäller förspel hade inte haft många tjejer, däremot ett väldigt långt fast förhållande bakomsig..

Men som sagt. Kör på och om det klickar i mer än sexet så är väl åldern inget att hänga upp sig på även när det gäller riktiga förhållanden heller.     

• J a d e d

Jag ser inte riktigt problemet här. Obestämd

No matter where you go or what you do, you live your entire life within the confines of your head.
  • MrC

Jag tycker att din kompis inte ska bry sig så mycket om ditt sexliv - hen får skaffa ett eget istället.

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-29 00:45:03 följande:
    Om det bara är sex och inga känslor är inblandade så tycker jag inte att det är något fel med det!
    J a d e d skrev 2012-12-29 01:46:32 följande:
    Jag ser inte riktigt problemet här. Obestämd
    MrC skrev 2012-12-29 04:35:47 följande:
    Jag tycker att din kompis inte ska bry sig så mycket om ditt sexliv - hen får skaffa ett eget istället.

• Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-29 00:57:52 följande:
    kan man ha sex utan känslor?

Det beror på vad du menar med känslor. Någonting känner man väl för alla som man känner mer eller mindre.
    Om du menar känslor som kärlek av den typ man känner för sin kvinna/man i en mer seriös relation så går det utmärkt.
  • MrC
    Tom Araya skrev 2012-12-29 05:30:15 följande:
    Det beror på vad du menar med känslor. Någonting känner man väl för alla som man känner mer eller mindre.
    Om du menar känslor som kärlek av den typ man känner för sin kvinna/man i en mer seriös relation så går det utmärkt.
    Om man inte känner personen då? Ett ONS - då är det lust. Lust är också en känsla iofs.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Peter46

Hej!

Ser inte heller jag problemet här. Om du trivs med honom och allt funkar för er, njut. 

• Anonym (Förung)
    Anonym skrev 2012-12-29 00:45:03 följande:

Hon är ett barn, för ung för att ha sex med vuxna. Hemskt att ni försvarar de brott flickan utsattes för. 
  • Anonym (Förung)
    Peter46 skrev 2012-12-29 09:24:15 följande:

Hej!

Ser inte heller jag problemet här. Om du trivs med honom och allt funkar för er, njut. 

Hon är ett barn och barn ska inte utnyttjas. 

Förstår inte hur ni kan försvara det
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Förung) skrev 2026-02-22 23:11:34 följande:
    Hon är ett barn och barn ska inte utnyttjas. 

Förstår inte hur ni kan försvara det
    Hon är 31 idag och killen är 42 om de fortfarande är tillsammans (vilket de sannolikt inte är). Vad är ditt problem?
  • Jojje111

Ja, det verkar ju väldigt rimligt att en 17åring skulle surfa in på familjeliv och lägga upp en tråd om det :D. Hej troll 

Svar på tråden 17 år och han 28 år - Sex.