• 2becomes3

April-bebisar 2013 i Helsingborgsområdet

Hej! Tycker det hade varit jättetrevligt att hitta andra gravida som liksom jag väntar en liten knodd runt april 2013. Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord, följas åt under de kvarvarande veckorna och även dela bilder med varandra ifall intresse finns :) Roligast hade varit om ni bodde runt Helsingborgsområdet, eftersom där då kanske även finns möjlighet till barnvagnspromenader när busarna väl är här. Men självklart är alla välkomna hit :D

• Svar på tråden April-bebisar 2013 i Helsingborgsområdet
  • Bebis i Dec 2010

Hej,
    Vi väntar ett syskon till sonen den 28/4, då blir sonen ca 2 år och 4 månader.
    Hur gamla är dina barn när bebisen anländer?

• 2becomes3

Hej :) Min son blir ganska exakt två när lillasyskonet kommer, så då är ju våra "stora" ganska lika i ålder :)

• Jeenniii

Hej.
    Gravid med nr 2, bf 6 april. Har sedan innan en son som kommer vara 3,5 när lillebror kommer :)

• 2becomes3

Hej :) Vad skoj med fler här! Allt bra med er båda? Har ni haft en bra graviditet hittills?

• Jeenniii

Jag är i v 27 nu, (26+5)
    Har mått ganska bra. Väldigt ont i ryggen, och en del sammandragningar. Annars har jag bog kommit ganska lindrigt undan. Tycker jag är mycket större om magen än förra graviditeten, så det känns på kroppen ;)
    Hur har ni det? För övrigt mår jag toppen, och ska bara jobba tom sista feb så det ska bli skönt :)

Svar på tråden April-bebisar 2013 i Helsingborgsområdet