• Bjornekblom

Nyinflyttade i Norrköping och söker vänner!!

Hej Vi är en familj som nyligen flyttat till norrköping ( 1 mil utanför) vi är 33 resp 38 år med två barn på 4 år(tjej) och 1,5 år (kille och ytterligare en på väg med beräknad födelse i sommar. Vi saknar vänner att hitta på saker med, spontana som planerade. Vi har båda fasta jobb och bor i hus. Våra intressen är natur och friluftsliv. Film. Utflykter. Loppisar. Foto. Träning. Med mera Finns det någon annan familj i lämplig ålder som skulle vilja lära känna nya vänner så hör av er. Finns ju inget att förlora Vi är lättsamma och trevliga. (Hoppas vi) Givetvis får ensamma mammor och pappor också höra av sig då man även behöver lite ensam tid ibland!! Björn med fru Hanna

• Svar på tråden Nyinflyttade i Norrköping och söker vänner!!
  • Helena 621
    Bjornekblom skrev 2012-12-30 13:16:00 följande:
    Hej Vi är en familj som nyligen flyttat till norrköping ( 1 mil utanför) vi är 33 resp 38 år med två barn på 4 år(tjej) och 1,5 år (kille och ytterligare en på väg med beräknad födelse i sommar. Vi saknar vänner att hitta på saker med, spontana som planerade. Vi har båda fasta jobb och bor i hus. Våra intressen är natur och friluftsliv. Film. Utflykter. Loppisar. Foto. Träning. Med mera Finns det någon annan familj i lämplig ålder som skulle vilja lära känna nya vänner så hör av er. Finns ju inget att förlora Vi är lättsamma och trevliga. (Hoppas vi) Givetvis får ensamma mammor och pappor också höra av sig då man även behöver lite ensam tid ibland!! Björn med fru Hanna
    Hej!
    Vi bor också utanför Norrköping (Svärtinge) och har en begränsad umgänges krets och vill gärna bekanta oss med er. Vi har två barn på 4,5 resp 2,5 år, båda flickor. Vi tycker om att hitta på diverse olika aktiviteter men saknar ibland sällskap. Vi är 35 och 36 år gamla och arbetar båda heltid. 
    Hör gärna av er!
    //Helena och Patrik

• Bjornekblom

Hej hej Vi bor faktiskt också i svärtinge så det låter ji kanon! Och Petra, vi ska ha barn igen i slutet av juni. Hur tar vi kontakt? Facebook, mail , spontanfika? Björn

• watership down

jag har BF 1/7 :) bor en bit från er men ses gärna. dock är jag så sjukt upptagen, haha. men inboxa mig gärna om ni vill komma hit o hälsa på. vi är 34 o 37, har två killar födda maj 2010 och november 2011 och ett gäng barnvänliga kaniner.

• Petra 334

Vi är 34 resp 38 år och väntar vårat gemensamma första i slutet av maj. Min man har en grabb på 21 en tjej på 11 och en kille till på 10 sedan innan. Vi bor på andra sidan Glan i skärblacka :)

• Zocute

Hej! Nyinflyttad familj här som gärna vill träffa familj i 30+ åldern! Vi är båda över 30 och har 4 barn i åldrarna 0-8 år. Bor i villa i Norrköping. Gillar djur, natur, friluftsliv med barnen, mat , motion och mannen gillar dessutom fotboll, något som jag är helt ointresserad av ;) Båda har fast jobb (mammaledig nu dock). Vi är för övrigt väldigt lättsamma, glada, skojfriska och positiva. TS hör gärna av er i gästboken om ni vill ha kontakt. Även ni andra om vi verkar intressanta! Tjo! :)

• Mjork

Jag har en son på 4 och en dotter på 1,5 så tvärt om mot för TS då! Jag och min familj (inkl barnens pappa) bor i Norrköping. Vi umgås inte med några andra barnfamiljer så jag skulle gärna vilja träffa andra föräldrar i Norrköping. Särskilt så att grabben får några lekkamrater!

Jag är 27 år, så lite yngre än de andra som skrivit här, men hoppas att det inte gör så mycket. Min familjs intressen är nästan exakt samma som TS, vi älskar utflykter och loppisrundor (det senare älskar dock inte barnen lika mycket).

Om någon är intresserad av att träffas så får ni gärna skicka ett PM eller skriva i gästboken.

Svar på tråden Nyinflyttade i Norrköping och söker vänner!!