• VeronicaH

Skulle du kunna pissa någons trappuppgång?

Läste i en dagstidning om ett område som fått problem med att folk använder deras trappuppgång som kissoar. Usch. Själv har jag kissat på de flesta olämpliga ställen genom åren men faktiskt aldrig inne i en trappuppgång.Skrattande.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna pissa någons trappuppgång?
  • Pissenisse

Visst nöden har ingen lag, men om man kan hitta en trappuppgång så kan man lika gärna pissa utanför. Men det finns ju äckel så det räcker och blir över.

• VeronicaH
    Pissenisse skrev 2013-01-04 01:09:11 följande:
    Visst nöden har ingen lag, men om man kan hitta en trappuppgång så kan man lika gärna pissa utanför. Men det finns ju äckel så det räcker och blir över.
    Håller med dig det är väldigt äckligt. Tydligen var det nu i kylan som vissa folk föredrog att kissa inomhusSkrattande
  • La Lola
    Jackson skrev 2013-01-04 02:26:07 följande:
    Och nu var det dags igen. *suck*
    Tänkte samma sak....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • CMM

Att pissa en trappuppgång låter smärtsamt. Babben Larsson sa en gång att barnafödande är som att skita ut en soffgrupp, skulle kunna tänka mig att smärtan av att pissa ut en trappuppgång till och med är värre än det.

Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • Apeiros Sitara
  • Anton Chigurh

Om valet står mellan å pissa i byxorna eller trappuppgången....så ja. Annars inte.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Lufsan
    En dag i sänder.
  • Rataxes

Det beror på vems trappuppgång det gäller.

Jag köper alltid blandfärs för då vet jag att minst 2 djur har dött.
  • så mycket bättre

Man vet aldrig om jag vore riktigt jävla full och väldigt kissnödig. Men jag tror faktiskt inte jag skulle göra det ändå, då skulle jag isåfall sätta mig utanför trappuppgången.

• Ivanta

Vad menas med "nu var det dags igen"?

Nej, det har jag inte gjort. 

• Michael 175

Jag har bajsat i en trappuppgång, kissa verkar harmlöst i jämförelse

• TantMy

njaaa....jag kissar heller i en trappuppgång, spela roll vems...än kissar i mina byxor.

• CMM
    Ivanta skrev 2013-01-06 19:45:48 följande:
    Vad menas med "nu var det dags igen"?

Nej, det har jag inte gjort. 
    Det dyker upp liknande trådar som alla involverar att kissa på något speciellt ställe eller i någon speciell situation med jämna mellanrum. Troligen skapade av någon som gillar det här med urin, kanske lite för mycket.
    Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • VeronicaH
    Niffan skrev 2013-01-06 19:48:52 följande:
    njaaa....jag kissar heller i en trappuppgång, spela roll vems...än kissar i mina byxor.
    Håller med dig. När det är kallt ute och blåsan är fylld hade jag absolut kunnat göra det hade nog mest njutit av lättnaden av att äntligen få tömma blåsan då Skrattande.
Svar på tråden Skulle du kunna pissa någons trappuppgång?