• Shitzu

Kärleksbekymmer. Hjälp mig välja!

Bachelore nr 1
    Vi kallar honom Sven.

-Separerad med barn vv. (jag är svagt bekant med mamman)
    -Välbetalt jobb.
    -Vill ha fler barn. (jag med)
    -Bor i min hemstad. (jag vill inte tillbaks till min hemstad)
    -Har träffats sporadiskt genom åren.
    -Bra med barn
    -38 år, blå ögon och brunt hår
    -Snygg
    -Manlig
    -Cool
    -Något mindre snopp än Bachelore nr 2.

Bachelore nr 2
    Vi kallar honom Jerker.

-Inga barn. (vill ha barn)
    -Välbetalt jobb.( har även erbjudit mig ett jobb)
    -Bor 25 mil från mig (vi har tänkt ut hur vi ska kunna ses åtminstone på helger)
    -Har inte träffast annat än på Skype/chattat/talat i telefon. (Än så länge)
    -Amerikansk/Svensk. (Reser mellan USA och Sverige, vill ha med mig så ofta som möjligt)
    -33 år, mörkt hår, mörka härliga ögon
    -Välutrustad (på bild iaf :D )
    -snyyyyyyyyyggg
    -Verkar veta hur man tar hand om en kvinna.

Nu behöver vi inte ta detta på fullaste allvar och spika nånting, men det är roligt och veta hur ni skulle tänka/välja :)

• Svar på tråden Kärleksbekymmer. Hjälp mig välja!
  • Kjellgren

Ingen karl med barn i bagaget för mig! Men du vill ju ha barn och tänker antagligen annorlunda. 

Amerikan - hmm bara han inte är av den konservativa stammen (har stött på flera sådana).

Totalt sett fler + till mr 2. 

• Miss Cee

Eftersom 1 har barn varannan vecka så är det ju bara korkat att tro att han skulle flytta från dem. Om om han kunde tänka sig det så vore han dum. Och du vill inte bo i hemstaden.

Om du VERKLIGEN inte kan tänka dig att bo i hemstaden igen så har du ju ingen framtid med 1:an.
    Om det å andra sidan är något du kan släppa som krav så skulle jag föredra ettan.

Ordet
  • Shitzu

Tvåan har dock lovat mycket men jag har inte fått träffa honom än. Verkar som en som "talar mycket men det blir aldrig nån verkstad"

Ettan bor ca 6-7 mil från mig, och han har sagt att det inte är omöjligt för honom att flytta hit. Han sa att han var på väg och flytta hit med sin förra sambo innan de gick isär.

Svar på tråden Kärleksbekymmer. Hjälp mig välja!