Hur går jag vidare?!
Jag blev gravid med tvillingar när jag och min nuvarande sambo träffats i endast 2 månader. Vi bestämde oss för att ge det ett försök då vi verkligen trivdes i varandras sällskap.
Vi har nu bott med varandra i snart 3 år och våra barn är drygt 2 år.
Nu till mitt problem..
För ett år sedan fick jag veta att min sambo var otrogen mot mig när barnen var endast 2 månader. Hade länge misstänkt det då han även smsat med tjejer, vilket jag fick veta efter lite "snokning" i hans telefon.
När han efter ett år äntligen erkände det, efter att jag frågat (för 3e gången) och nämnde en specifik tjej, krossades hela min tillvaro. Jag hade precis satt mig i skolbänken igen men höll på att sumpa det. Jag tog mig igenom det men har nu, ett år efter erkännandet, insett att jag inte förlåtit honom än.
Han ändrade på sig efter erkännandet och visade att han verkligen ville hålla ihop familjen, men jag har fortfarande svårt att gå vidare. Har nyligen berättat för honom att det fortfarande tär på mig men jag vill verkligen lägga det bakom mig och försöka bygga upp tilliten för honom igen. Hans svar är endast att han inte vet vad han ska göra eller säga?! Börjar undra om det är något fel på mig, är jag för paranoid efter flera otroheter i det förflutna?
Tar mer än gärna emot råd eller tips på hur vi (jag) kan gå vidare?!