• september25

Ensamma föräldrar i Norrköping?

Hej!
    Jag är ensamstående med en tvååring och bor i centrala Norrköping. Undrar om det finns några andra föräldrar i liknande situation som har lust att ses någon gång ibland? Jag känner att det ibland blir ensamt på helgerna då de flesta av mina vänner inte har barn och de som har det är upptagna med annat.  

• Svar på tråden Ensamma föräldrar i Norrköping?
  • Michaela 095

Torsdag klockan 2 på fiket Arbetetscmuseum? Så kan alla komma som vill ;) jag har 0707 215610

• Kreativt kaos

Aldrig varit på arbetets museum med barnen, är det barnvänligt där? Gissar att jag kommer få muta mina barn att sitta still annars :s

• vesslan12

hej! Jag kan bara förmiddag på torsdag, någon som kan förmiddag istället? ja, det är ganska barnvänligt där. Finns en lekhörna också :)

• Kreativt kaos
    vesslan12 skrev 2013-03-18 08:59:30 följande:
    hej! Jag kan bara förmiddag på torsdag, någon som kan förmiddag istället? ja, det är ganska barnvänligt där. Finns en lekhörna också :)
    Okej, låter ju bra :)

Jag kan träffas lite när som, min kalender för veckan är ganska tom =/
  • Michaela 095

Torsdag klockan 10? Cafét på bottenplanet :) Jag går dit- jag har en adoptivson från Indien och själv är jag blond och rätt lång så ni kommer säkert att se oss när ni kommer dit. Min son älskar loket och lekhörnan där ;) han är tre år men storleksmässigt ungefär som en tvååring.. Hoppas att vi syns där! Kram på er!

• vesslan12

Jag kommer på torsdag iaf :)

• vesslan12

Hej! Jag kan tyvärr inte heller idag :( kommer gärna en annan gång. kram

• Oupsie

Hej allihopa! Tänkte kolla om nån vill ses o leka på söndag?

• vesslan12

ja kanske det. var hade du tänkt dig?

• Oupsie

Kul! Kanske lite lek i folkparken om det är fint väder?! Badhuset är oxå ett kul alternativ. :)

• vesslan12

Min dotter är bara 5 månader, så hon leker inte så mkt. Men en träff låter bra!

• vesslan12

kan tyvärr inte i morgon innan 15

Svar på tråden Ensamma föräldrar i Norrköping?