• Danitra

Delta i en rolig/konstig undersökning om föräldraskap! (Oavsett om du har barn själv eller ej)

Hej på er!

Jag läser på universitetet och vill öva mig lite extra i vetenskaplig metod. Därför har jag utformat en enkät som ger mig material att analysera men som inte undersöker något "på riktigt".

När jag samlat in materialet så kommer jag analysera det och kanske hitta några spännande samband - att neurotiska föräldrar äger fler barnvagnar kanske?

Det är några "personlighetsfrågor", några frågor om åsikter och sen lite information om dig som deltagare/förälder.

Du kommer märka att den inte är helt seriös, men rätt rolig! Det är över 100 som har fyllt i och flera har sagt att de tyckte det var riktigt kul.

Hittar jag några kul samband så kommer jag skriva ihop en text om detta och länka till den här.

Fyller du i enkäten får du gärna ange "FL" eller "Familjeliv" i frågan om hur du hittade enkäten.

(Även icke-föräldrar kan och uppmuntras att svara på enkäten!)

docs.google.com/a/studentmail.oru.se/spreadsheet/viewform

• Svar på tråden Delta i en rolig/konstig undersökning om föräldraskap! (Oavsett om du har barn själv eller ej)
  • Danitra
    Mammio skrev 2013-01-13 23:57:28 följande:
    svarat;)
    stresss skrev 2013-01-14 00:07:39 följande:
    Gjort!

Tack!! Hjärta
Svar på tråden Delta i en rolig/konstig undersökning om föräldraskap! (Oavsett om du har barn själv eller ej)