• Naquadria

Pascha Bay, Blue Village i Turkiet - erfarenheter?

Tänkte åka till Pascha Bay (Blue Village) i Turkiet i maj 2013. :)
    Någon som varit där och har några tips eller erfarenheter att dela med sig av?

Har tre barn med i åldrarna 7, 7 och 3.

• Svar på tråden Pascha Bay, Blue Village i Turkiet - erfarenheter?
  • mia maria

Har inte bott just där själv men har enbart hört positiva saker om hotellet, o det tycks som om många är jättenöjda över att ha bott där

• Soffipropp

Jag var där för drygt 10 år sedan och då var det kanon. Jättebra hotell för barn:) ligger ju även bara ett stenkast från stranden.

• Mrs Green

Min dotter var där med sin mormor för två år sedan när hon var 5 och de tyckte båda att det var alldeles fantastiskt bra De ska dit igen i maj, så då kanske ni ses

• kokos

Vi var där år 2000 över nyår milleniumskiftet Superfint hotell och nu kan jag tänka mig det är ännu bättre

Ett hotell jag skulle vilja bo på med mina barn men nu bor vi alltid hos min svärmor istället...

• Smurf83

Vi kommer oxå åka till Pascha Bay, dock inte i maj men i aug. och hoppas får höra lite senare hur Er resa var.

♥ Mitt hjärta klappar för Julina (f. 7/3-06) & Delisia (f. 7/3-08) & Milea (f.1/6-10) ♥
  • VildaBusan

Vi har varit där 4 gånger, helt underbart! Ett hotell som man återvänder till. När man träffar folk där är första frågan: har ni varit här förut? Hur många gånger? :)

• Frida73

Jag var där med min son hösten -11. Min son var då 10 år och vi hade all inclusive. Hotellområdet var jättefint! Och stort och trevligt. Maten var god. Flertalet affärer inne på området också.

Bufferna var rikliga men det var mycket folk som skulle äta så det blev långa köer till middagsbuffen och mycket ljud och rörigt under både frukosten och middagen. Maten var god och mycket att välja mellan.

Själva hotellområdet ligger en bit utanfö Alanya, Konakli var det närmaste samhället. Finns taxibilar väntandes vid hotellområdet utanför reception, taxi till Konakli kostade 10€ per väg. 

• Naquadria

Kul att vårt resmål är omtyckt. :)

Någon som provat Fritidsresors utflykter från Pascha Bay?

• Frida73
    Naquadria skrev 2013-03-05 21:09:51 följande:
    Kul att vårt resmål är omtyckt. :)

Någon som provat Fritidsresors utflykter från Pascha Bay?
    Nej, vi for inte på någon utflykt med dem. Jag hade gärna gjort det men sonen kunde inte tänka sig lämna poolen :)  Och så var det så väldigt varmt också så vi var rätt nöjda med att inte göra så mycket. 

• fru edinge

grymt fint hotell.. vi hade en toppen semester när vi var där. rek att vi stranden, gå till höger, till de nyrika ryssarnas sida, var gulliga små butiker och en lift att ta upp till ett berg. Sen var det väldigt roligt att kolla in alla ryssar:))
    det som var negativt var isåfall havet, lite smutsigt och våra barn ville inte bada där pga enorma vågor, men vi vuxna hade asball med våra luftmadrasser där!

ni kommer garanterat inte ångra ert val av semester.. 

Det är vi som är vår familj, inte ni....
  • dagmara

Naquardia hur gick det? Hur var Pascha bay? vi ska åka ditt på onsdag. tänker bara på magsjukan...Vi åker med trä små barn... 

• Tuffen

Välj Seven Seas i Side istället. Ett toppenhotell! 

• VildaBusan

Vi var där och fick magsjuka. Nu är vi hemma igen med en 2årig dotter som fick salmonella och det multiresistenta bakterien MRSA! :( pascha bay är ett jättefint hotell men det är seven seas också!

Svar på tråden Pascha Bay, Blue Village i Turkiet - erfarenheter?