NOLL uppskattning, uppmärksamhet, hett sex osv..!
Min sambo. Min man. Jag är kvinna. Jag är K.Å.T! Min man vill fan aldrig älska med mig.. Jag är en attraktiv, smal tränad kvinna som gör allt för min man. Han får hur många avsugningar han vill när han inte orkar ha sex t.ex. Han får komplimanger av mig och min fulla uppmärksamhet. Vad får jag tillbaka? Inte ett shit. Jag kräver egentligen ingenting tillbaka, jag vill bara känna att min man uppskattar mig och ser mig och ja, lever sitt liv för att göra andra lyckliga. Sådan är jag.. Jag känner mig osedd och ouppskattad och framför allt dyngkåt! Om vi slår ut sexet så har vi sex max en gång i veckan. Och då får inte jag vara fööööör kåt eller på. För att han tycker det är äckligt om en kvinna är för på. Fan DOGGYSTYLE stenhårt och dra mig i håret och njuuuut av mig!! Så vill jag ha det! Men det blir missionären lugnt och fint fyra minuter sen är det över.. Sedan får man vänta en vecka tills man som vanligt ALLTID får tjata och ALLTID måste ta initiativet! Jag multnar bort... Jag får inte ens vara mig i sängen för att då tappar han stinget.. Vad göra..? Det har mer eller mindre alltid varit så här.. Jag känner mig sjukt frustrerad och arg också!