• Anonym (Gråmusen)

NOLL uppskattning, uppmärksamhet, hett sex osv..!

Min sambo. Min man. Jag är kvinna. Jag är K.Å.T! Min man vill fan aldrig älska med mig.. Jag är en attraktiv, smal tränad kvinna som gör allt för min man. Han får hur många avsugningar han vill när han inte orkar ha sex t.ex. Han får komplimanger av mig och min fulla uppmärksamhet. Vad får jag tillbaka? Inte ett shit. Jag kräver egentligen ingenting tillbaka, jag vill bara känna att min man uppskattar mig och ser mig och ja, lever sitt liv för att göra andra lyckliga. Sådan är jag.. Jag känner mig osedd och ouppskattad och framför allt dyngkåt! Om vi slår ut sexet så har vi sex max en gång i veckan. Och då får inte jag vara fööööör kåt eller på. För att han tycker det är äckligt om en kvinna är för på. Fan DOGGYSTYLE stenhårt och dra mig i håret och njuuuut av mig!! Så vill jag ha det! Men det blir missionären lugnt och fint fyra minuter sen är det över.. Sedan får man vänta en vecka tills man som vanligt ALLTID får tjata och ALLTID måste ta initiativet! Jag multnar bort... Jag får inte ens vara mig i sängen för att då tappar han stinget.. Vad göra..? Det har mer eller mindre alltid varit så här.. Jag känner mig sjukt frustrerad och arg också!

• Svar på tråden NOLL uppskattning, uppmärksamhet, hett sex osv..!
  • eber4

Shit vilken tråkmåns. Just det där med att tjejen inte för vara för kåt för killen tappar stinget då syns då och då här på familjeliv. Jag undrar alltid vad det är för män som har den inställningen. De måste ha noll självkänsla eller vad är det frågan om?

• Anonym (Älskaren)

Har samma problem med min sambo, känner igen mig som fan i det du skriver. Lösning på våra problem? Ring mig så ska jag älska med dig så mycket du vill på det sätt du vill och när du vill :)

• Anonym

Jag känner igen det där! Efter ett antal år tillsammans och flera barn så händer det ingenting längre. Och när det händer är det samma sak varje gång... Jag orkar inte försöka ta tag i det själv heller längre eftersom han inte är öppen för förslagen. Jättetrist. Jag känner mig inte älskad längre. Inte alls. Det finns flera saker jag skulle vilja åtgärda, men han verkar så nöjd med allt. Jag vill inte vara den som tjatar så jag går mest och känner mig sur och bitter istället. Den som hittar en lösning måste skriva här!

• Anonym (Gråmusen)
    eber4 skrev 2013-01-12 11:36:48 följande:
    Shit vilken tråkmåns. Just det där med att tjejen inte för vara för kåt för killen tappar stinget då syns då och då här på familjeliv. Jag undrar alltid vad det är för män som har den inställningen. De måste ha noll självkänsla eller vad är det frågan om?

Jag känner mig inte sexig längre trots att jag VET att jag är sexig. Det känns hemskt att känna sig så tom och tillintetgjort när det kommer till sex! Jag struttar runt i sexiga spetsstringtrosor och bh och putar extra mycket med min tajta välformade bakdel och han höjer knappt blicken. Jag är som matadoren i Lilla Ferdinand!!!! Vad fan är felet liksom? Svältfödd här!! Otrohet finns inte på kartan. Jag lämnar hellre. Jag kan inte hjälpa att tänka hur det kommer vara resten av livet? Det har varit så här i tre år...! Han är mycket mera mån om att allt i hemmet skall stå prydligt och symmetriskt, han ser felen i hemmet men inte i relationen trots att jag påtalat detta problem ofta, han pratar typ bara om sitt arbete hela tiden.. Och pratar han inte om det så pratar han om allt som skall göras, fixas osv in i minsta lilla detalj. Han pratar om sitt arbete och alla moment han ska göra på måndag typ. Lyssnar jag på musik så sänker han ljudet.. Det är som att vara tillsammans med en pensionär och han är bara 40 år! Han var otrogen i sitt förra förhållande för att han ansåg sig inte bli sedd och det förekom inget sex osv! Vad fan? Och nu dödar han mitt sexliv, hur går det ihop?? Jag har inget socialt liv heller för att då blir han som en ensam hundvalp.. Det finns inga glädjeämnen i mitt liv förutom träningen då! Och tränar jag utan honom så blir han typ stött.. Sätt på mig för i h-vete!?? Gör något karlslok, min mus packar ihop dör!!!
  • Peter46

Hej!

Jag har bara varit med om att frun tappat intresse efter barnafödande och jag har själv svårt att tänka mig varför man skulle tappa lusten för en sexuellt aktiv kvinna, men mitt råd är att börja kommunicera (om ni inte redan gjort detta). Vad är det som gör att han tappat lusten? Har något hänt?? Stora kriser som arbetslöshet, stress och annat kan påverka sexlivet, men här låter det som detta hållt på ett bra tag. Försök ta reda på varför han inte vill ha dig. Konfrontera honom. Det skulle jag göra och har gjort till viss del och fått svar.

Jag hoppas det löser sig för dig och er. Jag kan också ställa upp hahaha.

Kram     

• Anonym (Gråmusen)

Jag är väldigt less på att känna mig sur och bitter. Det är inte jag. Jag är en skitbra typ av tjej som många karlar drömmer om! Och ändå.. Nä.. Han har sagt att han inte vill ha en tjej som går på krogen. För att då raggar andra män på henne..? Om inte ens han har intresse av att ragga på mig, vad fan ska han ha problem med att andra män tittar på mig?!

• Peter46

Hej igen!

Som jag var inne på så måste ni ta ett ordentligt snack och funderarare på hur ni vill ha det i ert förhållande. Detta håller inte i längden.

Förstår din bitterhet och surhet. Jag har kännt samma sak.

Kram     

• Anonym (jadu)
    Anonym (Gråmusen) skrev 2013-01-12 11:53:54 följande:
    Jag är väldigt less på att känna mig sur och bitter. Det är inte jag. Jag är en skitbra typ av tjej som många karlar drömmer om! Och ändå.. Nä.. Han har sagt att han inte vill ha en tjej som går på krogen. För att då raggar andra män på henne..? Om inte ens han har intresse av att ragga på mig, vad fan ska han ha problem med att andra män tittar på mig?!

Han kanske tycker att du är för PÅ och att du själv tycker att du är för snygg? Vad tyckte han i början när ni träffades? Var det bra då? Har du sagt sanningen till honom?
  • AAlexander01
    haha...jamen vafasen kvinna gör nå´t! Sitt inte här och gnäll Ta kommando över ditt liv t ex!
    Du vekar ju inte ens vara den som bestämmer över Ditt Eget Liv. Ta tag i det nu. Snart är det ju över liksom..
    Kram
  • EJL

Faan, vad jobbigt! Var med om samma sak i ett tidigare förhållande. Jag kände att jag var attraktiv, villig, glad, gav komplimanger och uppvaktade. Men jag fick aldrig detsamma tillbaka. Jag var så arg!! Såg han inte vad han hade? Jag kan ärligt säga att jag var den bästa sambon jag kunde vara. Jag ville ju bara ha någon som uppskattade mig för den fantastiska personen ens sambo borde tycka att man var. Jag ville bara få bli åtrådd, få honom att inte kunna låta bli mig NÅGON gång. Man tröttnar... Man börjar titta åt andra håll.

• Anonym (Gammal tråd)
    Hur gick det för dig Gråmusen? Det känns som jag själv hade kunnat skrivit ditt inlägg. Mest nyfiken om du stannat kvar och hur det gick för Er.
  • Tom Araya
    Anonym (Gråmusen) skrev 2013-01-12 11:18:54 följande:
    Min sambo. Min man. Jag är kvinna. Jag är K.Å.T! Min man vill fan aldrig älska med mig.. Jag är en attraktiv, smal tränad kvinna som gör allt för min man. Han får hur många avsugningar han vill när han inte orkar ha sex t.ex. Han får komplimanger av mig och min fulla uppmärksamhet. Vad får jag tillbaka? Inte ett shit. Jag kräver egentligen ingenting tillbaka, jag vill bara känna att min man uppskattar mig och ser mig och ja, lever sitt liv för att göra andra lyckliga. Sådan är jag.. Jag känner mig osedd och ouppskattad och framför allt dyngkåt! Om vi slår ut sexet så har vi sex max en gång i veckan. Och då får inte jag vara fööööör kåt eller på. För att han tycker det är äckligt om en kvinna är för på. Fan DOGGYSTYLE stenhårt och dra mig i håret och njuuuut av mig!! Så vill jag ha det! Men det blir missionären lugnt och fint fyra minuter sen är det över.. Sedan får man vänta en vecka tills man som vanligt ALLTID får tjata och ALLTID måste ta initiativet! Jag multnar bort... Jag får inte ens vara mig i sängen för att då tappar han stinget.. Vad göra..? Det har mer eller mindre alltid varit så här.. Jag känner mig sjukt frustrerad och arg också!
    Det låter som att du har gängat dig med FEL man....åtminstone sexuellt.
    Som jag ser det efter vad du beskriver tror jag inte det går att ändra på utan du får helt enkelt stå ut eller lämna honom och träffa en som passar dig bättre.
  • Anonym (hallå)

Hallå!

Var är alla inlägg om att sex är inte allt här i världen? Frågor om de har ett jämställt förhållande? Jag saknar förslaget om att mysa 60 dagar i sträck utan att förvänta sig sex! Var är det? Ordna barnvakt? Massera? Visa intresse?

Ahhh, det är en kvinna som saknar sex... Nu förstår jag.

Här har vi en kvinna som njuter av sex, vill ha sex, har bra självförtroende, mm. Jag hade gärna varit hennes sambo, men varför blir trådarna så olika beroende på vilket av könen som saknar sex?

• villbusa
    Anonym (Gråmusen) skrev 2013-01-12 11:18:54 följande:
    låter tråkligt.... fundera på om du vill vara kvar i ett sånt förhållande tycker jag. Eller jobba på en lösning, alternativt skaffa dig en het älskare som tar dig hårt och bestämt.... som du vill ha det.....och låtsas som ingenting därhemma..... upp till dig, men jag hade inte varit nöjd.
  • Fandango46

Känner igen mig i din situation. Frågan är vad man ska göra? Lämna allt som man har när man inte kan veta vad man får?

• Anonym (Nej tack)

Å kan vi inte byta!!! Jag är så jävla trött på min ständigt sexsugne man så jag bara dör. Det låter som en dröm få att leva med en sån man som du har (tror de är ganska ovanliga dock).
    Tänk att få slippa ifrån kladdiga händer och kåta ögon. Har tröttnat fullkomligt på sex, det är tråkigt och det tar för mycket tid.

Svar på tråden NOLL uppskattning, uppmärksamhet, hett sex osv..!