• Anonym (ledsen fru)

är de mitt fel att de är torka på sex här eller vad tycker ni

jag har ett dilemma jag är gift och har varit med samma karl i 17 år . inga barn pga av jag har haft diskbråck och vi har dålig ekonomi  men i vilket fall som helst  maken tycker att jag är dålig på att ta första steget   jag har mindre lust än han  har alltid haft . han blir sur om jag tar bort handen om han börjar pillra på brösten  bara pang på där , jag har sagt att jag vill ha mer förspel men de hjälper inte , vi pussas kanske en gång under sexet annars så är de bara samma ställning  som vi kör  hela jäkla tiden , jag har sexleksaker men dom dammar i byrålådan , jag tycker sexet har blivit sämre på dom senaste åren  , vi behöver hjälp  hur vi ska komma vidare och vad jag ska göra för att hitta lusten , jag brukar ställa upp bara för husfridens skull annars är han så sur och ger pikar hit och dit. ska de verkligen vara så här 

och en annan sak  han sitter mycket vid datan  och tv  han är långtidssjukskriven för ryggen och jag försöker få  han ut och röra på sig ,att följa med när jag går på långprommis med hunden men orkar inte

även så dammsuger han här hemma men de är de han gör resten gör jag
    jag är just nu arbetslös så vi går hemma bägge 2 och om jag  vill fara till min mammatex en helg så blir han sur han tycker de är så tråkigt att vara själv men jag ar sagt att man kan gå till grannarna eller bara koppla av själv jag har sagt att jag behöver egen tid i bland då blir han sur för att jag far för han tycker inte de är nå kul att vara hemma själv .   jag  sköter marktjänsten jämt och ständigt   och tvättar sköter hemmet ,  många säger att han är bortskämd  vad tycker ni jag har sagt att han är de men han slår i från sig . hur ska vi göra 
    förlåt om de kan låta rörligt men vi kan inte ha de så här längre vi behöver hjälp att gå vidare  han skulle bli galen om han visste att jag skrev detta så snälla ge mig råd  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-20 15:07
    många som läst men inte så många råd vore tacksam för fler svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-03 01:41
    tar tacksamt emot mer råd

• Svar på tråden är de mitt fel att de är torka på sex här eller vad tycker ni
  • Anonym (ledsen fru)

ja han är inte  den romantiska  typen aldrig blommor  eller kommer med någon spontant . han  var faktiskt bättre förr  han är dålig på att visa känslor förutom när han inte får sex som han vill brukar ställa upp bara för  att han ska vara på bra humör . jag har försökt att prata med honom men jag får aldrig nå vettigt svar  om jag tar upp saker i bland tycker han jag tjatar , han tror  att man blir kåt utan förspel men jag har sagt att han glömt vad jag tänder på  men han säger att de har han inte gjort .  

i bland har jag funderat på att han är bara tillsammans med mig eftersom jag gör allt här hemma och han dammsuger . jag känner mig som en jäkla hushållerska  säger jag ngt om de skrattar han bara  så jag behöver mer råd av er 

• shakennotstörd

såååå.... vad känner du för honom? Älskar du honom?

• Tom Araya
    Anonym (ledsen fru) skrev 2013-02-05 16:27:06 följande:
    ja han är inte  den romantiska  typen aldrig blommor  eller kommer med någon spontant . han  var faktiskt bättre förr  han är dålig på att visa känslor förutom när han inte får sex som han vill brukar ställa upp bara för  att han ska vara på bra humör . jag har försökt att prata med honom men jag får aldrig nå vettigt svar  om jag tar upp saker i bland tycker han jag tjatar , han tror  att man blir kåt utan förspel men jag har sagt att han glömt vad jag tänder på  men han säger att de har han inte gjort .  

i bland har jag funderat på att han är bara tillsammans med mig eftersom jag gör allt här hemma och han dammsuger . jag känner mig som en jäkla hushållerska  säger jag ngt om de skrattar han bara  så jag behöver mer råd av er 

Du är för snäll. Du kan kräva mer. Han bara slingrar sig för att komma undan, låt honom inte göra det.
  • Anonym (ledsen fru)

fler råd önskas behöver stöttning  mm 

• Tom Araya

Jag vet inte hur du är TS men de flesta tjejer jag varit med ser bröstsmek som förspel.

• Anonym (ledsen fru)

jo jag försöker prata men så fort vi börjar diskutera så  tar han upp att jag aldrig tar första steget 

• YummyMami
    Anonym (ledsen fru) skrev 2013-03-17 17:47:23 följande:
    jo jag försöker prata men så fort vi börjar diskutera så  tar han upp att jag aldrig tar första steget 

Första steget till städning? Eller??

Vägra diskutera sex! Diskutera bara hushållet ett tag framöver.
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym (grr)
    Tom Araya skrev 2013-03-17 17:00:16 följande:
    Jag vet inte hur du är TS men de flesta tjejer jag varit med ser bröstsmek som förspel.

Instämmer :) är tjej.
  • Anonym (grr)

• Anonym (grr)

• Anonym (ledsen fru)

tack för att ni svarar  ni är guld värda när man inte kan prata med ngn om detta 

Svar på tråden är de mitt fel att de är torka på sex här eller vad tycker ni