är de mitt fel att de är torka på sex här eller vad tycker ni
jag har ett dilemma jag är gift och har varit med samma karl i 17 år . inga barn pga av jag har haft diskbråck och vi har dålig ekonomi men i vilket fall som helst maken tycker att jag är dålig på att ta första steget jag har mindre lust än han har alltid haft . han blir sur om jag tar bort handen om han börjar pillra på brösten bara pang på där , jag har sagt att jag vill ha mer förspel men de hjälper inte , vi pussas kanske en gång under sexet annars så är de bara samma ställning som vi kör hela jäkla tiden , jag har sexleksaker men dom dammar i byrålådan , jag tycker sexet har blivit sämre på dom senaste åren , vi behöver hjälp hur vi ska komma vidare och vad jag ska göra för att hitta lusten , jag brukar ställa upp bara för husfridens skull annars är han så sur och ger pikar hit och dit. ska de verkligen vara så här
och en annan sak han sitter mycket vid datan och tv han är långtidssjukskriven för ryggen och jag försöker få han ut och röra på sig ,att följa med när jag går på långprommis med hunden men orkar inte
även så dammsuger han här hemma men de är de han gör resten gör jag
jag är just nu arbetslös så vi går hemma bägge 2 och om jag vill fara till min mammatex en helg så blir han sur han tycker de är så tråkigt att vara själv men jag ar sagt att man kan gå till grannarna eller bara koppla av själv jag har sagt att jag behöver egen tid i bland då blir han sur för att jag far för han tycker inte de är nå kul att vara hemma själv . jag sköter marktjänsten jämt och ständigt och tvättar sköter hemmet , många säger att han är bortskämd vad tycker ni jag har sagt att han är de men han slår i från sig . hur ska vi göra
förlåt om de kan låta rörligt men vi kan inte ha de så här längre vi behöver hjälp att gå vidare han skulle bli galen om han visste att jag skrev detta så snälla ge mig råd
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-20 15:07
många som läst men inte så många råd vore tacksam för fler svar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-03 01:41
tar tacksamt emot mer råd