Avsaknad av sex
Hej !
Jag och min fästmö har problem ( vad jag tycker och känner ).
Då jag är 21 år och hon 19 så är detta något av vårt första seriösa förhållande.
Vi har varit ett par i snart 2.5 år och jag känner att det är helt dött på sex fronten.
Först och främst vill jag inte ha några taskiga kommentarer, ni kan framföra vad ni vill ha sagt utan att vara elaka :)
I början av förhållandet var det en jäkla massa glöd och sex.
Sedan flyttade hon ner till mig ( efter ca 6 mån ) och sedan dess har vi bott tillsammans.
Jag har ingen aning vad som hänt, men sex är det väldigt ont om.
Ska vi ha sex får antingen jag fråga och fråga ( tjat som det även kallas, mår dåligt av att ens behöva fråga. Vill kunna förföra min fästmö utan att behöva bli avvisad och få förklaringen att hon inte är sugen. Försöker för fullt att få henne sugen, kyssar, närhet och smek. Glöm det... funkar inte här, inte ! )
Hon ger med sig att ha sex sådär varje 1.5 vecka, för att jag ska bli tyst.
Jag har bett henne att förklara vad hon känner, vad hon vill och vad som saknas enligt henne... men hon vet inte.
Föreslagit teraput men det vill hon inte. Jag gör allt jag kan för att detta ska fungera och jag får inget tillbaka utom skäll att jag är för påstridig.
Hon har inga problem alls med att jag för sköta ''mina egna affärer'' men händerna, vilket jag tycker är pinsamt att behöva göra, då enligt mig ska det inte behöva vara såhär när man är i ett förhållande.
Hon vill ha barn efter skolan ( ca 1.5år kvar) och jag vill också, men jag är inte säker på om jag vill binda upp mig och leva såhär resten av livet.
Jag vet om att ni kommer säga det är mitt fel, precis som hon. Vill bara höra vad ni har för förslag till mig, vad ska jag göra ? Jag ställer upp varje dag för denna kvinna som jag älskar något sjukt mycket, jag ställer upp för hennes familj utan några problem.
Innerst inne tror man att man ska få något belöning, insett nu att det inte är så. Jag debuterade i mitt sexliv runt ca 18-19 år och det är fortfarande ganska nytt för mig, men jag vill inte ge upp det vi ''hade'' för ett lamt liv utan någon närhet.
Jag förstår inte varför hon inte själv ''vet varför hon inte alls vill ha sex '', jag förstår ingenting av detta.
Vad ska jag göra ? Avstå från sex och låta hon komma till mig ? Det har jag testat, tog mig 2 månader att få till det, då var det för att hon frågade hur lång tid sen var det vi hade sex. Då insåg hon att det var lång tid sedan och frågade om vi skulle ha.
Har tagit upp det med henne, hon har själv varit nära att göra slut och nämnde att sexbiten varit viktig för henne och att hon inte kände attraktionen mellan oss, men det är ett halvår sedan. Jag gör allt för att försöka få henne attraherad av oss, men ingenting alls händer från motsatt sida.
Får höra '' varför är sex så viktigt för dig '' när jag för detta på tal, råkar nämna att hon själv höll på att göra slut pga detta såkallat ''sex'' och då blev det tyst och var inte samma sak längre.
ska vi söka hjälp ? Ska vi inse att detta inte fungerar och att vi får hitta någon annan som uppfyller det vi behöver ?
Inga snutiga svar, då blir jag hellre utan, tack på förhand :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-13 01:13
Vill påpeka att de få gånger vi haft sex, så har hon fått orgasm ( känt sammandragningar i samtliga fall ) innan jag får min orgasm. Så det har inte med det att göra :/