• Mimmi85

Tips på saker att hitta på med 14 månaders i Stockholm???

Vill ha tips på saker man kan hitta på med 14 månaders idag i Stockholm! Brukar gå på rum för barn på kulturhuset man har tröttnat lite på det...fik med lekhörnor? Aktiviteter för småbarn? Bra bibliotek? Hittar en del på nätet men det är mest för lite äldre barn...

• Svar på tråden Tips på saker att hitta på med 14 månaders i Stockholm???
  • Grandmother

Måste en 14 ha så mycket speciella aktiviteter? Jo jag är inte så mossig att jag inte begriper att de skall ativeras/vara med/leka med etc.
    Ta med barnet ut i vagnen på promenad..måste väl finnas ställen att promenera på i Stockholm.Aktiviteterna behöver väl inte vara inomhus med fika/cafeer? 

• Mimmi85
    Grandmother skrev 2013-01-13 10:39:31 följande:
    Måste en 14 ha så mycket speciella aktiviteter? Jo jag är inte så mossig att jag inte begriper att de skall ativeras/vara med/leka med etc.

Ta med barnet ut i vagnen på promenad..måste väl finnas ställen att promenera på i Stockholm.Aktiviteterna behöver väl inte vara inomhus med fika/cafeer? 

Vi promenerar ofta och går till parken etc. Men idag känner jag att det vore kul att göra något annat. Brukade gå på öppna förskolan när jag bar mammaledig. Nu jobbar jag och är endast ledig på helgen å skulle vilja hitta på något med dottern...
Svar på tråden Tips på saker att hitta på med 14 månaders i Stockholm???