Vad och hur ska jag göra?
Hej jag är en kille på 15 år, jag vet at detta är för vuxna men jag vet inte någon annan stans som jag kan få svar på detta. Min mamma är Fd alkolist å drog missbrukare och förlorade vårdanden av mig när jag va 7-8 tror jag men hon har nu varit helt ren i ca 1,5år . hos henne har jag mina 2 syskon som jag också vill träffa .
där jag bor nu vill jag inte längre bo jag har ett rum på ca 2,8?2,5 meter å vi är snart 8st i hemmet som då kommer Att få dela på 6sovrum . Varje dag ska jag behöva städa mitt rum å antingen hela gillestugan toaletten elr rensa kattlådan elda skräp i tunna å slänga alla soppor. sedan så måste jag lägga mig 9 på kvällen villet jag typ blir retad för. å om jag har haft en lång dag i skolan får jag inte lägga mig och vila hur trött jag än är måste städa å äta å kl8 får jag lägga mig då?!?!Å nu när jag har haft bra kontakt med min mamma å träffat henne ibland då och då så har min pappa nu sagt att min mamma inte får fråga om jag vill komma dit mer. Och min farmor bor ca 5km från pappa så dit skulle jag också vilja flytta . Men när jag fick 2kassar kläder av farmor tänkte jag rensa å ta med en del till henne å ha där men då säger han nej! Absolut inte du bor här å om du vill dit så får du packa med dig. Å han är inte alls engagerad i
Min sport jag har spelat handboll i ett år å första gången jag spelade cup å det var första gången jag spelade mågonsin så kommer han inte men då kommer min mamma som presis blivit ren å ställer upp för mig å minmamma har tittat å hängt med på fler av mina matcher än pappa har gjort han har tittat på 2st. Så det är de flästa själ som gör att jag vill flytta men det finns mer .kompissar tycker att jag bor i ett helvette . Så vad tycker ni är rätt? Ska jag ta det me någon i skolan elr med någon annan å vad är gränsen för mej att ha en betydelse om v art jag vill bo?