Grundskolan olympen telefonplan??
Någon som har sina barn på olympen telefonplan? Nu med valen inför 6 års undrar jag om någon har erfarenhet av olympen telefonplan? Barnen som går där, lärarna, miljön?
Någon som har sina barn på olympen telefonplan? Nu med valen inför 6 års undrar jag om någon har erfarenhet av olympen telefonplan? Barnen som går där, lärarna, miljön?
Vad jag har hört så ska den vara jätte bra! Jag funderar att sätta min son i den skolan när det är dax :D
ska dit på info möte i morgon. googlade runt och läste mycket negativt, att lärarna slutade en efter den och ingen ordning.
men vad bra att du hört bra saker :) bor jätte nära så toppen om sonen skulle börja där :)
Olympen skola är ingen trygg skola för förskolebarn. min son har blivit misshandlad av andra elever. Han har också blivit illabehandlad av en av pedagogerna och ledningen gör ingenting mot detta. Akta er för Olympen. Den är absolut ingen bra förskola.
Missnöjd förälder
Jag har tagit mitt barn ur den skolan på grund av att de bland annat inte kunde hålla det schema de satt, inte hade varken mål, material eller åtgärdsprogram under utvecklingssamtalet (och inte efter det heller). Dessutom har rektorn inte kommit på avtalat möte, har inte besvarat skriftlig kommunikation och har inte bett om ursäkt för något av det. Vd:n har inte heller besvarat mail eller telefonsamtal.
Jag upplevde att det var "mycket snack och lite verkstad".
Man ska nog läsa vad skolinspektionen har skrivit om Olympens alla skolor/förskolor innan man sätter sitt barn där. Det är trots allt samma rektor på alla Olympens skolor.
Hej,
först å främst vill jag börja med att jag kände mig urnöjd med val av förskola till vår son, att bland annat ha förmån med att lära sig engelska från tidig ålder och få ta del av hälsosam mat. Som jag, som förälder även under inskolningen tyckte om och var bra. Det var t ex varierad sallad, bulgur och lax osv..till mellanmål keso och frukt eller smoothie utan socker. Pedagogerna och platschef otroligt bra (telefonplan.) men med tidens gång började vi se brister och detta pågrund av ledningen. Jag hoppas att ägarna kommer att inse att deras idé från börjar var toppen och att dom åtgärder problemen som finns för det är inte ok som det ser ut nu.
Tyvärr är det sant vad ni har sagtStor personal omsättning, obehöriga lärare, Ledningen försöker och tysta ner, personalen tål inte kritike, Det finns ingen stöd för eleverna. OLYMPEN I Telefonplan saknar elevhälsa, kuratorer och psykolog, det finns inge extra stöd för elever som behöver det. Bristande rutiner vad gäller säkerhe, våld, kränkande behandling o.s.v.
Vinst går före allt annat i Olympen skolor.
Personalen som Olympen har på fritids har inga kunskaper om hur de kan hantera barn i olika sammanhang, De är otrevliga, hälsar inte, presenterar sig Inte Helle.. Vissa så kallas "fritids pedagogerna" visar ingen respect för föräldrarna, när ma ställer frågor angående barnets vistelse i skolan, de svarar på ett oprofessionellt sätt, och iblandpå ett agressiv sätt.
De verkar inte trivas med sitt arbete.
Hög personal omsättning är logotyp för OLYMPEN skolor. TYVÄRR.