Vilka skor är varmast?
Behöver tips på riktigt varma skor i storlek omkring 29.
Behöver tips på riktigt varma skor i storlek omkring 29.
Kamik är oslagbar, varm till minus 40 grader.....
Tack! vart säljs de, är de dyra?
Sorel ska funka til minus 30. Vi har köpt på Stadium för 500-600 kr.
Har kamik till dottern, de ska klara ned till -40 grader och de är ullfodrade och hon som är frusen klagar inte.
Själv har jag Ecco Siberia och det är de varmaste skor jag varit med om, fötterna liksom ångar av värme då det är någon slags djurpäls (vet ej om det är äkta?) inuti dem, de finns också i barnmodell och just nu är det rea på dem, fast de är förstås ganska dyra ändå, kommer köpa denna sko till dottern kommande år, för de är helt ljuvliga vad gäller värme&passform, fast i mocca så man får impregnera dem först genom att spraya på dem www.boozt.com/se/sv/ecco/ecco-siberia-kids_932020/932021&utm_source=tradedoubler&utm_medium=cpa
Här finns några kamikmodeller: www.barnskobutiken.se/sv/varumarken/kamik.html
Har testat MÅNGA å inga funkar så bra som "fodrade gummistövlar". Alltså de med tjockt foder och sula i...
Köper aldrig ngr andra!
I år har vi köpt Kamik här med. Visste inget om dom, men tyckte att dom verkade väldigt varma. Stod på kartongen att dom klarar ner till -35 eller nåt sånt.
Dom känns mkt bättre och varmare än förra årets kavat defender
Dottern är snart 3år.
Kuoma
Fler tips tas mottages gärna!
Kamik fick sådär testresultat såg jag i förra veckan. Jag blev nyfiken på Kavat Vindeln. Har inte provat dem, men tänkte om vi skulle göra det. http://www.ellos.se/kavat/kavat-vindeln-varmfodrade-vattentata-boots-24-30/407118?N=1z140x8Z1z141ll&Ns=Freshness|0&Nao=9
Sorel som tipsat om ovan blir det annars för oss i år igen.