• FRUstration

Olycklig med min älskade man

Jag har en man som jag älskar och jag vet att han älskar mig.  Mitt problem är att jag saknar närheten och sex. Det är längesedan jag slutade ta initiativ till sex eftersom jag så många gånger fått nobben och aldrig känt det som att han verkligen vill och ger sig hän. Jag känner mig oattraktiv och har helt tappat tron på mig själv. 

I början av vårt förhållande hade han problem med ståndet ibland och jag kan förstå att det blev jobbigt för honom. Nu har vi väldigt sällan sex, kanske varannan månad och då fungerar det bra för honom och han känns lite mer avspänd. Problemet är att jag blir så lycklig, sprallig, kär o tillfreds när vi har sex och det skapar en längtan efter mer. Detta vet han och det är det som gör att han undviker sex eftersom han känner att jag vill ha mer då säger han och han känner sig pressad. Men hans rädsla för att vi ska ha sex gör att vår närhet sträcker sig till kramar och snabba pussar och inget mer. Jag har försökt att ta upp det till diskussion men det har så många gånger slutat med gräl och han tycker att jag inte fattar nånting och jag upplever inte att han förstår mig.
    Någon annan som har problem av detta slag att man vill olika mycket helt enkelt? Hur kommer man tillrätta med det?

• Svar på tråden Olycklig med min älskade man
  • Like holiday

Kan det vara så att hans  problem att få erektion  är grunden till att han undviker närheten? Det finns ju väldigt mycket hjälp att få via sjukvården. Ring i så fall vårdcentralen och boka en läkartid.

Svar på tråden Olycklig med min älskade man