Undersökning av livmodern
Hej..
Är det någon som har gjort en undersökning på livmorden med hjälp av titthål?
Gör det mycke ont efteråt?
Ska nämligen göra en sådan undersökning i februari, så man undrar lite och är lite orolig..
Hej..
Är det någon som har gjort en undersökning på livmorden med hjälp av titthål?
Gör det mycke ont efteråt?
Ska nämligen göra en sådan undersökning i februari, så man undrar lite och är lite orolig..
Ja,2 ggr. Första gången hade jag svinont och skickades hem utan smärtstillande. Andra gången fick jag en hel arsenal redan före operationen och vaknade och mådde i princip bra. Lite småöm och svullen,men ingen direkt smärta. Ta stora resårbyxor med dig för man blåses upp och den svullnaden sitter i ett bra tag.
Pimpinella..
Tack för svaret =)..Får man vara så fräck och fråga.. Hur kom det sig att du gjorde en sådan undersökning?
Vi försöker nämligen skaffa barn nr 2.. Och har försökt nu i nästan 2år, så de ska undersöka mig om jag har något fel på min livmoder..
Min livmoder ser tydligen lite anorlunda ut menar läkaren. Å det va svårt att se på ultraljud exakt hur den ser ut, om det kan vara orsaken till att jag inte blir gravid..
Min livmoder ser tydligen lite anorlunda ut menar läkaren. Å det va svårt att se på ultraljud exakt hur den ser ut, om det kan vara orsaken till att jag inte blir gravid..
Jupps vi har gjort en fullständig utredning och det är inget fel på någon av oss..Jag har spolats och ätit pergotime men det har inte hjälpt =(..