Min man har blivit en slusk!!
Min man har blivit en självisk slusk!! Vi vad varit tillsammans i fem år och har ett barn ihop. I början tränade han, tog hand om sitt yttre och sexlivet var Toppen! Nu har han inte klippt sig på 2-3 månader. Går runt orakad och i myskläder JÄMT! Kan inte ens överraska mig med en rakad pung!! Jag bryr mig väldigt mycket om mitt yttre och vill vara snygg för honom. Sex har vi på sin höjd en gång i veckan, men oftast kommer jag på honom med sköta sin egen tillfredställelse med att porrsurfa så fort jag lämnar hemmet. Eller så går han in på toa och gör det! När vi väl har sex är det alltid likadant! Förspelet är alltid att jag går ner på honom, han pillar på mig knappt märkbart! Han blundar ALLTID! Helst vill han bli avsugen tills han kommer, annars vill han ha analsex, aldrig vanligt härligt sex. Han har gått ner på mig Max 3 ggr under 1 års tid. Jag känner inte för att ta initiativet längre eftersom jag aldrig vet när han är nyrunkad! Jag skulle uppskatta snabbisar , hellre än inget, men det är inget han verkar uppskatta! Känns som att vi har ett förhållande där vi står för vårt eget tillfredsställande. :( Jag har nu börjat onanera och tänka på andra män, vilket känns hemskt! Medan alla vänner tjatar och klagar över att deras män vill ha sex såå ofta! Känns jättejobbig och börjar undra vad det är för fel på mig!? :( I övrigt är förhållandet ganska bra! Vi bråkar sällan, vi gillar varandras sällskap. Pratar om barn nr 2. Börjar kärleken ta slut? Tar han mig för givet? Har vår relation gått vidare i vänskap? Jag vet inte svaren själv på dessa frågor! Vet bara att allting känns extremt tråkigt och fel!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-19 11:34
Ursäkta att det blev så rörigt inlägg! Skriver från mobilen!