Sex med familjehemspappa?
Flyttade till ett familjehem för några år sen. Ganska snart började jag få blickar från pappan. Tillslut hade vi sex. Både när han var nykter och onykter. Jag sa inte nej, i rädsla för att att han skulle köra på ändå. Har blivit utsatt för övergrepp tidigare. Efter några månader sa jag dock ifrån av respekt för fostermamman. Han respekterade det och allt upphörde. Fosterhemsmamman misstänkte och frågade flera gånger men både han och jag nekade. Jag skämdes. Flyttade efter några år därifrån men hade fortfarande en okej kontakt med familjehemmet.
Sen började jag få massa sms en kväll. Det fortsatte hela natten och på morgonen sa han att han tydligen skrivit till fel person, vilket jag vet att han inte gjorde.
Berättade sen för fostermamman om allt när hon frågade. Hon sa att hon skulle lämna honom på en gång.. Jag var ju bara 14 när allt började.
Sen stack han till sitt hemland när hon konfronterade honom.
Sen var jag hemma hos henne och fick återigen berätta om allt för deras gemensama vän. Hon ville ha honom på sin sida som stöd vilket jag kan förstå. Men då kretsade typ hela samtalet om hur dom kunde få tillbaka honom till Sverige och att dom ville att han skulle få hjälp då han har inte bara ett sexmissbruk utan även alkohol och spelmissbruk. Blev rätt ledsen för jag tycker ju om henne, men kommer inte kunna ha kontakt med dom om han kommer tillbaka.. Skulle inte klara det. Det spelade tydligen ingen roll.. Hon ville ha honom tillbaka.
Berättade slutligen för min pojkvän som stöttar mig helt, men han tycker att jag ska säga upp all kontakt med dom och anmäla dom. För dom bör inte ha fler placeringar hos sig. Dom har det som ett heltidsjobb, och han har ju säkerligen utsatt fler.
Vad tycker ni? Vill ju inte skapa massa bråk och konflikter.. Men tänk om andra blir utsatts om han kommer tillbaka? Hjälp?
Ursäkta för ett långt rörigt och sammanhängande inlägg.. Rörigt i mitt huvud nu med..