• Anonym (Rör inte!)

Extremt känsliga bröstvårtor.

Innan jag födde min son älskade jag när min fästman rörde vid mina bröstvårtor. Så fort han tog på brösten blev jag blixtkåt.

Men nu, efter graviditet och amning så klarar jag inte av beröring där. Jag får en extrem obehagkänsla, nästan att jag blir äcklad.  Jag förstår inte varför det har blivit såhär? 

Är det någon annan som har samma problem? 

• Svar på tråden Extremt känsliga bröstvårtor.
  • Anonym (Rör inte!)

Så många som läser. Men inget svar...

• Orcha

Kan det inte vara så att du förknippar dina bröst med amning och att det "krockar" just nu i huvudet?

Har du slutat amma nyligen så kanske det tar lite tid att programmera om sig från mat-ko till sex.

It was love @ first sight, not the second though.
  • Anonym (samma)

Jag har också så efter tredje barnet. Innan gillade jag det och klarade det även med de andra barnen men nu tycker jag också det är för känsligt. Han inte alls med något psykologiskt att göra för mig.

• Anonym (Rör inte!)

Vår son är idag 2år och jag slutade amma honom när han var 6 månader. Så det har ju gått en tid. Men det kanske har nåt med att jag tyckte att amningen kändes väldigt obehagligt.

• Kung Kisstank

Är det bara bröstvårtorna eller hela brösten? Vad händer när du tar i dem själv? Kanske du kan hitta tillbaka om ni börjar försiktigt. Han får smeka brösten men inte bröstvårtorna?

• Anonym (Rör inte!)

Bröstet i sig får han ta i. Men bröstvårtan där blir det ett stort no no :) 

När jag rör vid bröstvårtan själv är det samma sak.   

• Anonym (älskog)

Min kvinna har oerhört känsliga bröst och bröstvårtor.

Är hon på humör och vi har tid så blir det knulla med en gång bara jag får ta henne på brösten.

Får jag suga på bröstvårtorna vilket hon vill  så blir hon så kåt så hon vill bli hårt  knullad med en gång. 

Svar på tråden Extremt känsliga bröstvårtor.