• Anonym (Sugen)

Hon tycker inte om när jag tar henne på brösten

När vi har sex går det bra men aldrig annars. Hon tycker inte om att man börjar klämma och känna framför teven t.ex. eller vid något annat tillfälle. Då säger hon, "nej jag är inte upplagd för det där just nu." Hon har en sån vacker kropp så jag har ibland lite svårt för att hålla händer i styv. Bara litegranna sådär spontant vore ju trevligt, men hin uppskattar det inte.

Hur resonerar ni tjejer, får era killar bara ta på era bröst när ni har sex? Eller får de göra det när de vill?  

• Svar på tråden Hon tycker inte om när jag tar henne på brösten
  • Anonym (Vildkaninen)

Han får tafsa när han vill när barnen inte är i närheten!

• Anonym (Sugen)

Hän lät mig faktiskt klämma och känna lite häromdan. Kändes skönt, det var så längesen:)

• Med Lem
    Thotis90 skrev 2013-04-29 13:08:43 följande:
    Han är välkommen att ta på mina bröst när han vill, men det innebär inte att jag gillar det (jag hatar mina bröst då de i mina ögon är för små. Jag känner mig inte kvinnlig alls).
    För små bröst finns inte. Sunda killar gillar känslan av att bli inbjudna till din kropps olika delar, inget annat.

Du behöver ägna dig åt att övertyga dig själv om att dina bröst är jättebra. För se det är dom. Oberoende av storlek eller hur du ser på dom, därför att dom är en del av dig och du är bra. Fråga din kille om du är bra, så får du se.

Och "kvinnlig".. vad är det?? Varför måste du känna dig normriktigt kvinnlig? Fråga igen din kille vad han tycker om dig, han kanske bara är glad att du är du?? Då är du väl kvinnlig så det räcker och blir över i så fall.
  • Meduza

Min karl har fri tillgång till mina bröst. Han smeker och klämmer dom ofta. Om vi ser teve så smeker han och nyper i dom, lite oengagerat men det är skönt. Han blir tänd av mina bröst, han gillar dom väldigt mycket och jag blir tänd av det. Bäst är om han nyper hårdare och hårdare i vårtorna, och så drar lite i dom. Grr!

I mina tidigare två relationer har exxen bara ibland och bara i samband med sex rört vid dom. Jag har ofta fått be om det. Sååå, jag är alltså väldigt nöjd! 

• Anonym (Sugen)
    Meduza skrev 2013-05-30 19:37:22 följande:
    Min karl har fri tillgång till mina bröst. Han smeker och klämmer dom ofta. Om vi ser teve så smeker han och nyper i dom, lite oengagerat men det är skönt. Han blir tänd av mina bröst, han gillar dom väldigt mycket och jag blir tänd av det. Bäst är om han nyper hårdare och hårdare i vårtorna, och så drar lite i dom. Grr!

I mina tidigare två relationer har exxen bara ibland och bara i samband med sex rört vid dom. Jag har ofta fått be om det. Sååå, jag är alltså väldigt nöjd! 
    Oj, så önskar man att man hade hemma
  • Sölve

Nej, inget tafsande på mina bröst. Jag är jättekänslig och får lätt ont. 
    Det är jätteskönt att få dem stimulerade under sex, det är ett måste. MEN han får bara smeka mjukt och slicka.
    Aldrig någonsin klämma, nypa, bita eller suga.  

• Anonym (Sugen)
    Meduza skrev 2013-05-30 19:37:22 följande:

Kan du tänka dig att göra samma sak för honom då. Typ sitta och pilla på hans penis framför teven eller något?
  • whybother

Att bli klämd på brösten är ju det bästa som finns! Vill att min man ska ta mer på dem. Han får gärna suga och slicka på dem i timmar, det är sååå skönt!

• Meduza
    Anonym (Sugen) skrev 2013-05-30 21:05:07 följande:
    Kan du tänka dig att göra samma sak för honom då. Typ sitta och pilla på hans penis framför teven eller något?

Nej, det skulle jag inte. Kan hålla en hand över skrevet ibland. Och dra handen över, bara som en markering t ex om jag ska gå iväg och hämta något. Sex är närvarande i vår relation.
    Skulle du tycka om det själv?! 
  • Loriyana
    Sölve skrev 2013-05-30 20:10:39 följande:
    Nej, inget tafsande på mina bröst. Jag är jättekänslig och får lätt ont. 
    Det är jätteskönt att få dem stimulerade under sex, det är ett måste. MEN han får bara smeka mjukt och slicka.
    Aldrig någonsin klämma, nypa, bita eller suga.  

Jag är likadan. Får väldigt lätt ont! Hade tyckt det var obehagligt om någon bara typ klämde på mina bröst bara sådär.
  • Anonym (Sugen)
    Meduza skrev 2013-06-01 10:45:20 följande:

Nej, det skulle jag inte. Kan hålla en hand över skrevet ibland. Och dra handen över, bara som en markering t ex om jag ska gå iväg och hämta något. Sex är närvarande i vår relation.
    Skulle du tycka om det själv?! 
    ohja. Jag skulle tycka om ifall hon satt och pillade på ollonet under kalsongerna. Definitivt
  • Anonym (Sugen)

Hon lät mig ta på dem ikväll för hon var orolig att hon hade bröstcancer så hon ville att jag skulle undersöka

Svar på tråden Hon tycker inte om när jag tar henne på brösten