• linasahlsten

Vem är ditt barn mest lik?

Har du fler barn så skriv gärna en kommentar om vem han/hon är mest lik också! Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är ditt barn mest lik?
  • vårankärlek

Sonen är en kopia av sin far ❤
    Lite tråkigt ibland att man inte ser att sonen tillhör mig ;)

• MammatillSimon

Simon har drag efter både mej o sin pappa, men även sin farbror har han vissa likheter med.
    Vissa dagar kan man titta på honom och tänka, Men det är ju Björn ju

♥ Simon 091215
  • YokohamaNr2

Tycker det är en salig blandning och att de är rätt olika varandra också. Får hela tiden höra olika, men mest säger nog folk att de liknar mig. Det är två killar och den äldsta har mörkare hår och gröna ögon efter pappa och yngsta har ljusare hår och blå ögon efter mig. Ingen har dock pappans nästan svarta och lite lockiga hår, utan mitt trista spikraka hår, dock är det inte lika tunt som mitt

Pappan är Britt och jag är svensk.

• Equal

Sonen är sjukt lik sin biologiska pappa
    Äldsta dottern är lik sin pappa
    Yngsta dottern är en kopia av mig som liten

• virre85

Sonen är lik mig och dottern är lik min man

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ellikapellika

Ettan: kopia av sin far
    Tvåan: lik mig
    Trean: lik mig både till utseende och personlighet.
    Fyran: lik mig

• 3 barns mamma84

Dottern är en kopia av mig
    Sonen är kopia av sin pappa
    Sonen är en kopia av mig och dottern  

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • gbgumman

Utseende är de blandningar. Till sättet är som en kopia sv sin far och farfar. Dottern är som jag ilsk och självkritisk.

• Emelie578

De första månaderna var dottern en kopia av sin far vid samma ålder, nu vid 1,5 är hon mest lik mig!

* Liv Linnéa 20110815
  • iser

3-åriga dottern är en kopia av mig och min tvillingsyster som barn en var väldigt lik pappan fram till typ 3 månader.
    6 månaders sonen är en kopia av pappan. Ibland är det som om min sambo tittar på mig i en bebiskropp när jag ammar sonen. Det verkar även som om dottern ärvt mitt lite väl bergochdal-bane temperament redan från att hon var bebis och sonen är bara luuuuugn som sin far.

• fluu

Första typ 7 månaderna var dottern en kopia av sambon och hans pappa. Men med mina ögon,miner och personlighet. När hon var fyra månader visade svärmor en bild på sambon i samma ålder och hade de inte haft olika kläder hade jag inte kunnat avgöra vem som var vem :P

Sedan dess(hon är nu 14 månader) har dottern blivit mer och mer lik mig,men fortfarande drag av sin pappa.

Nu har hon tyvärr fortfarande min personlighet och temprament,men hon har sambons intressen(utan hjärntvätt dessutom... typiskt,jag som sedan födslen försökt indoktrinera dottern att få mina intressen ;P)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Vem är ditt barn mest lik?