• LsH

Förslag på charterhotell där de har babypool under tak?

Någon som har varit på något bra hotell där de har tak över babypoolen? 

Vi var på Pascha Bay (Turkiet) för två år sedan och det var toppen, men jag vill gärna testa något annat denna gång. Vår yngsta kommer vara knappt två så därför är det viktigt med skugga vid poolen.  

• Svar på tråden Förslag på charterhotell där de har babypool under tak?
  • Billabong

Svårt att ge råd utan att veta när på året ni ska vara borta, vilken del av världen ni vill till och vilka övriga önskemål ni har...

Tycker generellt sett att det finns bra bilder på Vings och Fritidsresors hemsidor där det går att se om det är tak ovanför barnpoolen eller inte. 

• mia maria

Jag vill minnas att samtliga större resorter hos Ving och/eller Fritidsresor ska ha tak över babypoolerna (Sunwing och Blue Village/Blue Star), men jag kan minnas fel!

Ring eller maila resebolagen och fråga, så kan säkert de tipsa dig  

• Duckan

Vårat hotell på Mallis hade tak över barnpoolen. Viva Blue, Fritidsresor. Bra poolområde. Restaurangerna på gå-gatan suger, lite dyrare, lite bättre mat i hamnen.

• LsH
    Billabong skrev 2013-01-22 21:42:15 följande:
    Svårt att ge råd utan att veta när på året ni ska vara borta, vilken del av världen ni vill till och vilka övriga önskemål ni har...

Tycker generellt sett att det finns bra bilder på Vings och Fritidsresors hemsidor där det går att se om det är tak ovanför barnpoolen eller inte. 
    Vet inte när på året vi tänkte åka, var mest intresserad av att höra om något varit på något hotell de kan rekommendera. 

Har kollat runt på resebyråernas bilder men det är inte så ofta det är bilder på babypoolerna, och många av dem som har bilder saknar tak.  
  • LsH
    mia maria skrev 2013-01-23 10:26:09 följande:
    Jag vill minnas att samtliga större resorter hos Ving och/eller Fritidsresor ska ha tak över babypoolerna (Sunwing och Blue Village/Blue Star), men jag kan minnas fel!

Ring eller maila resebolagen och fråga, så kan säkert de tipsa dig  
    Jag har också läst att typ Blue Village m.m. ska ha tak över poolen, men jag tycker att ibland när man ser på bilderna så ser det inte ut att vara så. Jag får nog helst enkelt ta och ringa resebolagen och fråga
  • LsH
    Duckan skrev 2013-01-23 10:34:08 följande:

Vårat hotell på Mallis hade tak över barnpoolen. Viva Blue, Fritidsresor. Bra poolområde. Restaurangerna på gå-gatan suger, lite dyrare, lite bättre mat i hamnen.

Tack för tipset, ska kolla upp det. 
Svar på tråden Förslag på charterhotell där de har babypool under tak?