• Scarletta

Kändisar som lever fuskat lyxliv när andra får slita!

Sånt här gör mig så förbannad!! 

nyheter24.se/noje/kandissverige/737069-bloggen-avslojar-gynnings-skattebluff

den här Gynning försöker dra av skatt för lyxkonsumtion som SVINDYRA bord och suparresor till Miami. Jag tycker det är tragiskt att såna här människor tycker att våra skattepengar ska gå till att hon ska få köpa ett bord på NK?? Hur tänker de här kändisarna egeneligen?de där pengarna hade kunnat gå till ensamstående, skolböcker, eller andra BÄTTRE saker än hennes lyxliv. BRA att hon åkte dit.

Love is everything
  • Svar på tråden Kändisar som lever fuskat lyxliv när andra får slita!
  • Lillusen

Jag reagerar på att du skriver kändisAR, det är en person som felat, finns säkert fler. Men för mig blir det lika fel som att skriva att alla soc.bidragstagare fuskar, då det är några som gör det. Jag är rätt övertygad om att de flesta soc.fall och kändisar gör rätt för sig sen finns det idioter som inte gör det, trist

• Scarletta

Jag förstår vad du menar, det kanske är trist. men det jag tänkte på också var det som aftonbladet skrivit om vad jag läst alla de här Stenmarck och Lotta Engberg som tagit svarta pengar oxå. Det är bara tråkigt tycker jag :(

Svar på tråden Kändisar som lever fuskat lyxliv när andra får slita!