Hur mycket väger era 10-åringar?
och hur långa är de? Hur är de i övrigt? Har de kommit in i puberteten?. Hur är deras humör?
och hur långa är de? Hur är de i övrigt? Har de kommit in i puberteten?. Hur är deras humör?
117 cm är 6 åringen här :p , syrrorna hennes var 118-120 cm i den åldern. Haft 116/122 i kläder det året iallafall.
dottern fyller 11 i maj. är ca 135 cm, väger ca 26 kg. inga pubertetstecken.
Tjej, fyller 10 på sommaren, måste vara ca 140 cm. De vägde sig när de hade NO och då visade vågen tydligen kring 40 kg (dottern tyckte den visade fel) Så jag vet inte hennes exakta vikt. Men förpubertal är hon definitivt.
Min dotter är 10,5 år, nästan 140 cm lång och väger ca 32-33 kg. Ingen pubertet än.
Oj min grabb som är tio år är 153 cm och väger 50 kg, vi får jämt höra att han är så stor, börjar förstå att han nog är det hehe
Han väger en del men tränar hockey med fyspas så gott som varje dag så vikten är mest muskler faktiskt
Min dotter fyllde 10 i oktober, hon är 148 cm låmg och väger 32 kilo. Växer snart om mig och är väldigt förpubertal med vilt skiftande humör Ibland är hon 5 och inland 15.. <3
Visste att min 13-åring var liten men inser här att hon bara är i storlek med vad de flesta 10-åringar är
Hon är 146,5 cm lång och väger 30 kg
Min 10 åring var i november 143 cm och vägde 29,7 kg. Smal, ganska lång kille. Ingen pubertet i sikte. Lugn är han, det är mest skola, fotboll och tv spel i hans huvud 😊
Min son blir 11 år nu i slutet på februari.
Är 143 cm lång och väger 41 kg.
Tränar fotboll ett par dagar i veckan.
Han kom in i puberteten i somras så han var tidigt...10,5 år då.
Min barn väger ungefär 45-49 kg
Hon är 10 och ett halvår????????
Min fråga är. Är hon överviktig????????????