• PoL

Regnbågsfamiljer i Kungälv sökes :-)

Hej! Jag undrar om det finns några trevliga regnbågsfamiljer i Kungälv som är intresserade av att ses? Jag har ett rikt socialt nätverk men saknar andra som inte passar in i normen så att säga. Kan kännas lite ensamt ibland att vara annorlunda. Har ni dessutom barn som är hyfsat jämnåriga mina (tjej på 6 år och kille på 10 mån) är det en klar bonus! Nu låter detta som värsta kontaktannonsen nästan Hoppas det finns nån där utr som läser detta och nappar Hej svejs!

• Svar på tråden Regnbågsfamiljer i Kungälv sökes :-)
  • wao

Vi bor i GBG och har tre killar på 5 år. Vi har inte så mycket kontakt med "regnbågsfamiljer" eller liknande och har ibland tänkt att det kunde vara kul både för oss vuxna och för barnen om det är så att man trivs ihop.

Annica

• PoL

Vad roligt att få ett svar med tanke på hur energisk min lilla son är föreställer jag mig att det är full fart hos er!
    Har ni inte själva tidigare saknat att ha andra i umgängeskretsen som har mer snarlik familjekonstellation som er?

• wao

Jo, även om det har varit full fart och ofta inte så mycket ork att ens fundera på umgänge med andra så har vi alltid tyckt att det skulle vara kul. Trots att vi bor i ett område där i stort sett alla tycker att det inte är något speciellt eller bara kul med vår familj skulle det vara skönt att faktiskt träffa folk som också lever familjeliv som vi.

Ha det bra!

Svar på tråden Regnbågsfamiljer i Kungälv sökes :-)