• JonteAbc

    Extrem Mobbning.

    Hejsan. Jag sitter själv och petar mig i näsan, rullar det till en boll och skjuter iväg det på min son på 11 år. Älskar att göra detta när vi äter, då han sitter still. Nu är det så att när han var i sitt rum med kompis kom jag in och rullade ihop en kråka och sköt det på hans kompis, visste inte att han var där. Nu är det då att han blir mobbad för det. Allt är mitt fel, pratat med rektorn men hjälpte inte. Vad ska jag göra!!

  • Svar på tråden Extrem Mobbning.
  • Daniel Koivisto
    DemonDemonDemonJag har varit mobbad från tiden då jag började sexårs- tills det att jag slutade nian på högstadiet... Det finns fortfarande elaka människor som har inbillat sig att det är kul att trakassera mig... Delvis för att jag har ett annorlunda beteende och har svårt att förstå sociala regler... Jag har också genomgått en utredning för personer som misstänks ha aspergers syndrom... Många förknippar dessvärre AS med andra syndrom som t.ex. ADHD, eller Downs Syndrom, som att personer med eller utan diagnos som uppfyller de flesta kriterier för AS på något sätt skulle vara efterblivna eller farliga andra...

    Ingen hatar mobbning mer än jag... Helst skulle jag vilja se att mobbare fick dödsstraff, livstids fängelse, eller de döms till rättspsykiatrisk vård ... Jag är också beredd på att hjälpa andra som är utsatta... Jag kommer inte begå självmord, men kommer heller inte försvara mobbarnas(de som utsätter andra för mobbning) rätt till frihet, liv och hälsa... Mördarmaskiner och psykopater ska betraktas som avskum och inget annat... Mobbning är ett utdraget dråp- eller mordförsök... Mobbarna känner till att dennes handlingar för eller senare kan leda till att offret begår självmord... DemonDemonDemon       
Svar på tråden Extrem Mobbning.