• Gravid 2008

alla hjärtansdags tips

Jag har väldigt nyligen hittat mannen i mitt liv. men allt är väldigt nytt. snart kommer alla hjärtansdag. Misstänker att han kommer ordna något då han är väldigt romantisk.

Men har ni tips på vad jag kan göra. vill inte göra något storslaget då allt är nytt och man vet ju inte hur de fortlöpper mellan oss.. något som har någto förslag.  

• Svar på tråden alla hjärtansdags tips
  • E Maria

Jag har 2 vänner som bett byns pizzeria att göra en hjärtformad pizza :)

• Irina Jonsson

jag säger så här till dig, vet du inte om det är 100% mellan er då kan du bra skriva en dikt till han helt sj om ni var bara 0,5-1 år tsm. om ni var tsm ännu mindre då kan du köpa en kort o skriva att du älskar honom, om du hade inte sagt att du älskar honom lr att han hade inte sagt till dig, lr så vill du inte säga än att du älskar han kan du skriva på kortet att du hoppas nästa år du kommer ge ngt större o mkt betydligare. ljug aldrig om känslor, säg aldrig att du älskar när du inte gör det, säg aldrig att du inte älskar när du älskar, säg aldrig att du inte älskar när du inte älskar än- ist för det du kan vara tyst om han frågar lr avbrytt det ni pratat om. män är som barn, det är lätt att få de ledsen/besviken/sur. de kommer säkert inte visa det men det kommer komma ihåg det i resten av sitt liv till o med om de säger att de hade glömmt det.

Svar på tråden alla hjärtansdags tips