• fläta

I dag har jag...

gjort mig skyldig till en särdeles vidrig särskrivning. Ber om ursäkt för det. 

• Svar på tråden I dag har jag...
  • Jellybeanbaby
    fläta skrev 2013-02-22 17:04:15 följande:
    Nu har det hänt igen. 
    Berätta. Vad skrev du? Skrattande
    Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • fläta
    Två bladiga.
    Fast utan understrykining dock.
    Understrykning har aldrig ofrivilligt drabbat mig innan, men nu helt plötsligt är den som en påstridig strandraggare när man var ung. Förföljer fanskapet mig härifrån till andra trådar kommer jag känna mig så pass obstruerad att jag förmodligen söker tillflykt hos Styleroom.  
  • Jellybeanbaby
    fläta skrev 2013-02-22 22:54:11 följande:
    Två bladiga.
    Fast utan understrykining dock.
    Understrykning har aldrig ofrivilligt drabbat mig innan, men nu helt plötsligt är den som en påstridig strandraggare när man var ung. Förföljer fanskapet mig härifrån till andra trådar kommer jag känna mig så pass obstruerad att jag förmodligen söker tillflykt hos Styleroom.  
    understrykining? Själv kan jag bara skriva bokstäver som har exakt samma parallella lutning!?
  • fläta
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-22 22:59:30 följande:
    understrykining? Själv kan jag bara skriva bokstäver som har exakt samma parallella lutning!?
    Semi-illa felstavning due to stress pga efterhängsen understrykning. Jag får i sammanhanget anses vara relativt oskyldig eftersom jag trots allt behärskar skrift hyfsat väl. 

Men visst, allt det här understrykandet stressar mig.
    Känner mig som en blondin i en skräckfilm. Jag går mot utgången men hindras av min egen irrationella nyfikenhet samt en ihållande ringsignal.  
  • Jellybeanbaby
    fläta skrev 2013-02-22 23:06:28 följande:
    Semi-illa felstavning due to stress pga efterhängsen understrykning. Jag får i sammanhanget anses vara relativt oskyldig eftersom jag trots allt behärskar skrift hyfsat väl. 

Men visst, allt det här understrykandet stressar mig.
    Känner mig som en blondin i en skräckfilm. Jag går mot utgången men hindras av min egen irrationella nyfikenhet samt en ihållande ringsignal.  
    You DO behärskar språket very well, men problem uppstår ju helt klart if you, like I, skriver in English i svenskan lite too often.
    Jag är dock så kewl att jag kan skriva i eldskrift i forumet. Det du! Men charmen förtas snabbt. Ögonen tröttas ut. De existentiella frågorna kommer farande. Tål blåvalar grönmögelost? Kan en råbock överleva utan svans?
    Likt Robin Hood smiter jag tillbaks in i skogens lugnande skuggor.
  • CheyTac
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-22 23:16:36 följande:
    You DO behärskar språket very well, men problem uppstår ju helt klart if you, like I, skriver in English i svenskan lite too often.
    Jag är dock så kewl att jag kan skriva i eldskrift i forumet. Det du! Men charmen förtas snabbt. Ögonen tröttas ut. De existentiella frågorna kommer farande. Tål blåvalar grönmögelost? Kan en råbock överleva utan svans?
    Likt Robin Hood smiter jag tillbaks in i skogens lugnande skuggor.
    WOW........Hjärta
Svar på tråden I dag har jag...