vad händer om man spyr upp tabletten?
hejsan, är det någon som vet vad som händer om man spyr upp allt man har i magen efter ca en timme från intag av abortpillret?
hejsan, är det någon som vet vad som händer om man spyr upp allt man har i magen efter ca en timme från intag av abortpillret?
Har det gått en timme så har kroppen hunnit tagit upp pillret sa dom till mig. Spyr man innan det får man ett nytt
Men om graviditeten hunnit avstanna måste väl fostret ut?
jag gjorde en abort för massa år sen... jag skulle ta en tablett kvällen innan skrapning som jag kräktes upp... på morgonen efter när det va dax för skrapning så sa jag det åt läkaren men han sa inget speciellt om det så jag antar att det inte spelar nån större roll eftersom han utförde skrapningen ändå..
Du har väl fått cytotec för att stöta ut också?
Man tar ju inte bara första och hoppas att de kommer ut?
När jag gjorde medicinsk abort för flera år sedan fick jag komma tillbaka till sjukhuset för att stämma av med dom att jag inte spytt upp nån tablett och att jag mådde bra. Annars hade jag nog fått en ny antar jag.
Hej, hur gick det för dig? Avbröts graviditeten när du spydde upp pillret?
Jag har gjort samma sak idag, fick sån ångest att jag försökte spy upp allt men fick inte upp någon hel tablett utan bara det upplösta efter 15 minuter :'(