• Anonym (Working all day)

Har du haft sex eller hånglat med en kollega?

Jag har haft en kollega som var så tänd på mig. När vi dansade så tryckte hon sig hårt mot mig. 
    Hon var så kåt på mig och gav sig inte förrän hon fått den hård.

Vi dansade ofta på personalfesterna. Men det räckte inte med det.
    Vi började hångla där möjlighet fanns. Många kramar och men inte så mycket kyssar i förrådsrummet.
    Hon älskade när jag tog henne på brösten. Tycker du att jag är sexig? frågade hon ofta. 

Ja det tyckte jag så klart.Det gjorde henne nöjd.
    En gång så skulle jag hämta henne på hennes hotellrum när vi var på utbildningsresa hela företaget.
    Hon öppnade i en svart negligé ,väldigt sexig. Det blev så klart mycket hångel och hon älskade sex.

Det blev många stunder av grovt hångel men aldrig sex fullt ut. Någonstans så drog jag en gräns.

Så småningom rann det ut i sanden men ett och annat återfall blev det men till sist så ebbade det ut.  

Vad har ni för erfarenheter och för syn på sex och hångel på jobbet? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex eller hånglat med en kollega?
  • Thaleya1

Nej har aldrig varit nära. Men vore jag singel och hade en snygg arbetskollega som också var singel så ser jag inte problemet.

• Anonym (slits)

"Knullat och gjort allt som finns att göra mellan en man och en kvinna" Suck, vilket sex! Den mannen vet hur en kvinna ska behandlas! Vi gjorde några försök att motstå men det gick bara inte och nu några år senare och på nya jobb båda 2 träffas vi några gånger i månaden för ångande sex och ibland bara närhet. Vi kan inte leva med varandra men heller inte utan och faktiskt är det en spännande men samtidigt tragisk känsla då vi faktiskt älskar varandra.

• Anonym (UJ)

För x antal år sen kom min kvinnliga arbetskollega förbi då jag fyllde år och blev sist kvar av gästerna,den kvällen slutade med att hon runkade av mig två gånger samtidigt som jag smekte henne till orgasm. Till saken hör att vi småpratat om sex på jobbet så det fanns nog spänning i luften.

• Anonym (Yes)

Jadå, snyggaste kvinnliga kollegan på ett tidigare jobb och jag kysstes efter att ha flirtat rejält i 2 år. Good times...:)

/bitjejen

• Anonym (Kollegan)

När jag var yngre blev det sex med kollegor ganska många gånger. Efter fester eller att msn helt enkelt lärt känns varandra och fattat tycke.

Minns särskilt en kollega som var betydligt äldre än jag. Vi inledde en skön relation som bestod av härlig vänskap och ännu härligare sex.

• Anonym (Anonym man)

Ja har hånglat och smekt en jobbarkompis för många år sedan, ja va drygt 20 hon 40. Var otroligt skönt men samtidigt lite förbjudet då hon var gift. En gång när vi va på konferens, så mötte ja henne i korridoren på hotellet, hon hade spill öl på sig och skulle byta om i sitt rum, ja följde med, hon klädde av sig allt förutom bh och trosor, men ja fattade inte signalen..... ångrar det än idag.

• Anonym (H)

För många år sedan hade vi konferens på finlandfärjan.

Dansade en tät tryckare med en kvinnlig kollega jag småflirtat med under kvällen. Jag började smeka henne över skinkorna och klämma försiktigt på dem. Då höll hon mig jättehårt och började jucka mot mig medan jag höll i hennes rumpa. Några minuter senare hade vi vilt sex i min hytt.

• Anonym (Jepp)

Träffade ursnygg kollega när jag var 26. Resultatet blev tre barn. Tvekar inte på att göra om det (inte fler barn dock).

• Anonym (Anonym man)

Hur har stämningen varit på arbetet när detta har hänt? För min del så va det som vanligt.

• Anonym (ö)

1 på tidigare arbetsplats, 3 på nästa arbetsplats:/ Den sista lever jag ihop med nu och har gjort i 8 år, sen dess ingen annan och är absolut inte attraherad av någon annan heller :) 

• Anonym (ö)

Haft sex med 1 på tidigare arbetsplats, 3 på nästa arbetsplats:/ Den sista lever jag ihop med nu och har gjort i 8 år, sen dess ingen annan och är absolut inte attraherad av någon annan heller :) 

• Anonym (kik)
    Anonym (Jepp) skrev 2019-08-02 12:56:19 följande:

Träffade ursnygg kollega när jag var 26. Resultatet blev tre barn. Tvekar inte på att göra om det (inte fler barn dock).

Om du redan har barn med henne så lär du väl göra om det dagligen? Tungan ute
Svar på tråden Har du haft sex eller hånglat med en kollega?