• Smultron 86

    Någon mer som plussat 2013?

    Jag fick igår ett plus efter vår andra IVF. Har gjort två ET och ett FET.

    Någon mer där ute som vill prata av sig? Är svårt att vara glad när man är så orolig, men det är ofta lättare när man har någon att dela det med!

  • Svar på tråden Någon mer som plussat 2013?
  • Arwen

    Smultron 86: Lycka till idag! Du får berätta efteråt hur det gått!Skrattande

    Själv har jag två veckor kvar till VUL, känns som att tiden står stilla.

  • Smultron 86

    Jag vet Arwen, det har vart tre låååånga veckor i väntan på detta..

    Är lite i chock, allt såg fint ut!! Såg ett litet hjärta som slog.. Helt plötsligt är det på riktigt! Har väntat i över 2 år på det här.. Tydligen är det mer än 90% chans att allt går bra nu.. Lycka!

  • Anwen

    Åh va härligt Smultron! Längtar tills det är vår tur :). Ett par veckor kvar till dess.

  • JeLi76

    Idag är det äntligen dags för vårt vul. Ska bli så spännande. Hoppas innerligt att vi får se ett litet pickande hjärta.

  • Smultron 86

    Tack vad rara ni är!
    Har alla andra skrivit in sig hos BM? Gjorde det idag, ska dit tors nästa vecka.. Lite spännande!

    Hur gick det JetLi76?

  • liten12

    Vul idag gick finfint, precis så stor som den skulle och ett litet hjärta som pickade på för fullt! Lycka! Hjärta

  • JeLi76

    Det gick alldeles strålande idag! Det var en fin liten bebis på 19 mm. Gick tydligt att se både armar

  • JeLi76

    Hrm... Halva inlägget försvann. Vi fick iaf se ett fint litet pickande hjärta. Det var helt fantastiskt!

  • Smultron 86

    Någon mer än jag som tycker det är jobbigt att vara gravid?
    Jag har längtat så efter detta, och skäms när jag tänker så här... Men jag mår så illa dygnet runt, kan inte äta, eller röra mig, för då blir illamåendet värre. Har blivit passiv och har sovit nu i två timmar, bara för att få tiden att gå.
    Borde plugga men kan inte koncentrera mig när jag mår så här.
    Är i vecka 9 (8+2), och kan inte annat än hoppas att det här går över vid v.12, men det tror jag inte det gör.. Jag är rädd att mitt dåliga humör ska påverka liten i magen negativt...
    Förlåt men jag måste få skriva av mig...

    Hur mår ni andra?

  • ida26

    Jag har som dig smultron86, mår bara illa o kan knappt äta hoppades med på att det skulle gå över efter v.12 men mår pyton ännu i v.14, tycker inte du ska skämas jag är överlycklig att ja är gravid igen men vart tuffa veckor men håller tummarna att du får må bra snart

Svar på tråden Någon mer som plussat 2013?