• Anonym (=))

    Jag är jobbar som telefonförsäljare. Fråga mig vad du vill

    Ett av Sveriges mest hatade yrken.
    Jag vet att du inte vill att jag ska ringa till just dig men du kanske har något du vill prata med mig om ändå Flört

  • Svar på tråden Jag är jobbar som telefonförsäljare. Fråga mig vad du vill
  • Anonym (=))
    Free Spirit Free Love skrev 2013-02-06 10:27:40 följande:
    Jag kan tycka det är lite kul när telefonförsäljare ringer, inte alltid men ibland. Jag lyssna,r argumenterar och pratar på. När de har gått nån minut och försäljaren fortfarande inte har fattat att jag inte är intresserad brukar jag säga "detta har varit trevligt, men bara så du vet har jag också jobbat som teleförsäljare, så du kommer inte få något sälj på mig".
     Då brukar de muttra något argt och slänga på luren, och sen aldrig ringa igen Skrattande 

    Vissa som ringer är verkligen agressiva säljare, som tror att deras ord är hypnotiserande, och jag kan förstå att det är de för människor som inte har jobbat inom den branschen!

    Hur ser din säljtaktik ut? är du en som pratar bort folk, får dem förvirrade och sedan får in ditt sälj, eller kör du på kvalitetssälj?
    Jag tycker det är jätte kul när det ringer telefon försäljare nu för tiden, speciellt om dom ringer för att sälja min produkt, då lyssnar jag o argumenterar och "låter mig fångas med" o släpper taget precis innan dom tror att dom får sälja
    Jag kör på kvalitetssälj rakt av, vill att kunden ska förstå vad det är jag säljer omom jag misstänker att kunden inte förstår så avbryter jag säljet. 
  • Anonym (Lämna mig ifred)

    När tänker ni lämna mig vara i fred ? Ni ringer för fan på tid och otid, vad kan jag göra för att få slut på ringandet ? vågar inte skälla ut er. Går det att anmäla er ?

  • Petite Chérie

    Måste ni ringa mitt i middagen alltid? Har ni någon superpower så ni vet att vi precis satt oss ner för att äta?


    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • nemo23