• åttiosexan

Hjälp oss med killnamn, vilket gillar ni bäst?

Dessa funderar vi mellan...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp oss med killnamn, vilket gillar ni bäst?
  • Sthlmtjej24
    åttiosexan skrev 2013-02-02 22:13:28 följande:
    Roligt att ni röstar! Vilhelm/Wilhelm ligger i topp hemma nu också, tätt följt av Erik, Vidar och Julian. Älskar egentligen Julian, men när efternamnet börjar på N finns det risk att det låter som Julia istället...
    Det där med efternamnet är himla bra att ni tänker på. Jag känner en Andrea vars efternamn börjar på S och det är inte så kul...
  • åttiosexan

Åh, lyckades förtränga det faktum att sambons kusin heter Erik. Även om vi träffar honom väldigt sällan känns det ändå taget :(

• junjul

Äntligen någon med samma smak som mig :D hihi.. Kul med tips :)

Vi har med Elvin, Erik och Albin på våran lista av de namnen du har skrivit :) så jag tycker ju något av dom..

• junjul

Kan ju skriva andra namn som vi funderar på med:

Ossian
    Isak
    Vilmer
    Julius
    Sander
    Edvin
    Kasper
    Mikael
    Adrian
    Leon
    Arvid
    Oskar
    Mio
    Matteo
    Noa

:)

• La chica

Av alla listade, Albin. Erik är ganska snyggt, men hade själv inte valt det då det är lite för vanligt namn. 
    Men mina favoritnamn är Liam och LeoGlad 

• åttiosexan
    junjul skrev 2013-02-05 23:37:35 följande:
    Kan ju skriva andra namn som vi funderar på med:

Ossian

Isak

Vilmer

Julius

Sander

Edvin

Kasper

Mikael

Adrian

Leon

Arvid

Oskar

Mio

Matteo

Noa

:)

Vi hade faktiskt liknande smak! Alla namn, förutom Kasper, Mio och Noa har jag haft i tankarna som alternativ vid något tillfälle :)
  • junjul
    åttiosexan skrev 2013-02-06 17:21:01 följande:

Vi hade faktiskt liknande smak! Alla namn, förutom Kasper, Mio och Noa har jag haft i tankarna som alternativ vid något tillfälle :)
    Kul! :)
  • Moonis

Theodor tycker jag är så gulligt. Tänker alltid på The chipmunks när jag hör det

• åttiosexan

Tack för era svar! Det lutar åt att det blir en Vilhelm om vi får en pojken. Fast jag har inte släppt tanken på Vidar eller Julian... Har även börjat gilla Julius. Får vi en flicka är alternativen Cajsa, Astrid, Elsa, Agnes och Elvira hetast just nu.

• Culsu

Röstar Erik, ett av mina favoritnamn

• swedishgirl

Cajsa och Elsa var gulliga utav flicknamnen.

Svar på tråden Hjälp oss med killnamn, vilket gillar ni bäst?