• Svar på tråden Hur mycket har ni plussat som är kring v 19?
  • ummabdilleh

samma som dig an sa lange .)

• 2diamonds
    ummabdilleh skrev 2013-02-02 22:04:27 följande:
    samma som dig an sa lange .)
    Ja jag undrar vad man slutar på den här gången. Väntar barn nummer två. Slutade på 12 kg med min första. Men minns inte vad jag hade plussat i v 19 med honom.
  • Joso

I vecka 19 låg jag på minus 6 kg med barn nummer 3 (är gravid nu) Med barn nummer två låg jag minus 3 kg ca, och med barn nummer ett låg jag runt minus 2-3 kg..

?Sara 2003 & Noel 2007 & bebis 2013? blogg- www.hannsan.wordpress.com
  • ummabdilleh
    2diamonds skrev 2013-02-02 22:07:30 följande:
    Ja jag undrar vad man slutar på den här gången. Väntar barn nummer två. Slutade på 12 kg med min första. Men minns inte vad jag hade plussat i v 19 med honom.
    jag har nog gatt  upp 12 kilo med alla 3, detta ar 4an, sa kan handa det blir mer vem vet, men hoppas inte..sista veckorna tycker jag ar varst, da blir man tjockare for varje timma hahahaha
  • 2diamonds
    ummabdilleh skrev 2013-02-02 22:21:53 följande:
    jag har nog gatt  upp 12 kilo med alla 3, detta ar 4an, sa kan handa det blir mer vem vet, men hoppas inte..sista veckorna tycker jag ar varst, da blir man tjockare for varje timma hahahaha
    men ellehur..det känns ju typ så. Helt galet! :)
  • LinneaJosie

Inget. Diffade 100 gram från v 12. Räknar det som inom felmarginalen. Jag behöver dock inte gå upp något heller, men det lär ju ändra på sig längre fram vare sig jag vill eller inte.

Svar på tråden Hur mycket har ni plussat som är kring v 19?