• jaghetersophia

    vänner i kumla

    Hejsan! Är nyinflyttad i centrala Kumla och  känner inte någon här. Jag är ofta ensam då min man jobbar så det blir rätt ensam när man inte känner någon och jag har inte tillgång till bil heller :/.

    Lite om mig: trebarnsmamma på 30 år. Döttrarna är snart 2 år och 3 år och sonen är 6 månader. Ett provrörsbarn, ett hormonbarn och ett mirakel :) Jag jobbar deltid och är föräldraledig på deltid. Skulle vilja lära känna andra personer  här i Kumla med eller utan barn som man kan träffa och umgås med. Fritidsintressen är att baka tårtor (tarta.info.se), se på film, ta promenader. Om man har barn eller inte spelar ingen roll.

    Hoppas någon vågar svara :) Jag är genomsnäll, jag lovar :)

  • Svar på tråden vänner i kumla
  • Paradise

    Hej hej

    jag hittar gärna på nåt! Jag bor centralt jag med, kanske en fika eller ses på lekparken med barnen kan funka bra första gången?

  • ccaammii

    Hej, jag är också nyinflyttad i Kumla med min sambo. Söker för närvarande jobb och känner noll personer här så känner mig rätt ensam. Har tidigare pluggat vid Högskolan Dalarna så har ingen jag känner i närheten...

    Jag är en 24-årig tjej som gillar träning, matlagning, hälsa, bakning, filmer med mera. För närvarande har jag inga barn än.

    Hittar gärna på nått om intresse finns ;)

  • Bäpple

    Hejsan!

    Bumpar den här tråden...

    Skulle gärna hitta nån/några att kanske ta en promenad med eller nån fika kanske?

    Bara träffa nån vuxen och prata med. Kille, tjej, par, det spelar ingen roll. Jag skulle bara vilja utöka min vänskapskrets.

    Hör av er!

    Mvh

Svar på tråden vänner i kumla