Vill bryta kontakten med min familj!
För nästan ett år sedan så var jag med om en hemsk sak. Min svåger gick på mig sexuellt när jag låg och sov berusad i samma säng som han. Vi bodde då på hotell och jag hade tappat bort nyckelkortet där jag skulle sova och vart då erbjuden att sova i det rummet där han sov tsm med två andra vänner. Jag accepterade och ville bara sova för min f.d kille hade samma natt gjort slut och jag fått reda på att han hade vart otrogen.
Jag gick och la mig i samma säng med smink, kläder och allt.
Började sedan drömma konstiga saker. Jag drömde att min f.d började smeka mig och dra ner mina byxor. Denna dröm kan ha pågått i tio sekunder eller två timmar. Jag var så otroligt berusad. Tills jag till sist upptäckte att mina byxor underkläder ja allt var nerdraget och någon försökte tränga sig in i mig. Då upptäckte jag att allt var på riktigt och att det var min svåger. jag drog mig undan och frösökte säga något men som sagt var så berusad att jag bara hann dra mig undan och för att sen däcka.
Vaknade på morgonen och kunde inte ta in allt som hade hänt. d
Det var bara han och jag kvar i rummet... Det enda jag kunde säga va: "Du gör aldrig så mot mig igen". Han sa inget så bara oförstående ut och gick därifrån.
Jag åkte hem den dagen till Stockholm. Jag berättade bara för en vän om vad som hade hänt men håll sedan allt för mig själv. Han och min syster har ett barn sen tidigare och jag kunde bara inte förmå mig att berätta alt som hade hänt. Sen började det gå rykten att en av vännerna som hade sovit i rummet hade hört oss. Jag förneka såklart allting och sa till alla att inget var sant och att inget hade hänt. Det var svårt att träffa honom i början efter allting. Jag var äcklad och ledsen och kränkt och ibland vart det outhärdligt, men med tiden så ljög man så mycket för sig själv att det började bli som en sanning. Det hade inte hänt!
Men så träffade jag en ny man och han började förstå att det inte stod rätt till så jag berättade till sist för alla. Min mamma, pappa, syster. Ja för alla. Min syster vart såklart knäckt men tog sen tillbaka honom och väntar nu ett till barn... Hon pratar knappt med mig nu och jag vill inte ha något med den mannen att göra. Min pappa tog detta på stort allvar och hatar såklart honom men mamma kan inte göra samma sak. När jag inte är hemma så kan hon ta hem in syster, svåger deras barn på middag och sånt... Jag tycker det är vidrigt. jag mår så dåligt av att inte kunna känna mig trygg med min familj och känna mig sviken av dem. Den mannen praktiskt taget våldtog mig men ingen verkar bry sig... Jag kommer inte kunna gå på min nya systerbarn dop, födelsedagar eller någonting alls för att han har varit så vidrig. Jag börjar undra om jag inte har det bättre utan dem om de ska välja honom framför mig. Jag har ju en man som älskar mig och som vill ha familj med mig. Just nu känns det som att det borde räcka...
Nu vart det ett långt inlägg... Och ni som undrar varför jag inte anmäler så kan jag bara säga att jag skulle vilja göra det, men tyvärr så r historien för tunn för att kunna klara av en domstol..