• ärdetmintur2013

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Hej Hade ett MA den 15 december 2012 och blev inlagd med cytotec. Var i v 15 men fostret dog i v 9 el v 10. Haft jätte problem med smärtor, blodklumpar mm så nu den 31 januari fick jag skrapas. Nu väntar jag på att blödningarna ska sluta och att en äl ska komma.
    Nu vill jag o killen försöka få en ny graviditet med lyckligt slut. Tanken är att detta ska vara en positiv tråd där vi kan stötta varandra.

• Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
  • Morris79

Gör det!!! Efter ett MA har man RÄTT att bli extra omhändertagen, det tycker varje fall jag! Tänker på dig och hoppas sååå på det bästa! Kram!!!

• Bianca1

Idag hade dottern ett migrän-anfall! Det var två år sen hon hade ett sist så jag trodde att det hade vuxit bort! Men idag kom det igen, det slutade som vanligt med att hon kräktes och somnade... Hoppas det inte kommer tillbaka för att stanna igen...

• Morris79

Hur går det Fjant? Och hur ser dagarna med liten bebis ut Bianca? :)

Jag var hos BM igår, glukosbelastningen gick fint! Skönt! Mitt sf-mått var 27 och bebisens hjärtljud låg på mellan 138 och 142 :) V. 29 imorgon! Var tar tiden vägen?!?!
    Har en lugn bebbe i magen, gör inte mkt väsen av sig! Blir orolig ibland! Hur var det för dig Bianca, sparkade lilleman mkt?

Kram till er!!!

• Bianca1

Livet som tvåbarnsmor går lättare än jag föreställde mig, dock jobbigt nu när dottern är sjuk och jag inte kan sitta med henne flera timmar och kolla film på nätterna som vi alltid brukat när hon har öroninflammation...:´(

Min lille kille var helvild i magen allt som oftast! Men däremot dottern fick jag stanna upp och känna efter ibland och räkna efter hur längesen det var jag kände henne sist! Så det låter ju sannerligen som det är en liten sessa du väntar! ;P

Kram!

• ärdetmintur2013

Vad kul att höra att det går bra för er :)
    Själv så är allt nu ute och jag väntar en mens om ca 14 dagar. Hoppas att det går bättre nästa grav. Kram

MF i v.6 2 jan -14 & MA i v.15 15 dec 2012
  • Fjant

Här tog mensen slut igår så vi fortsätter försöka. Pendlar som vanligt mellan att vara jättetaggad till total hopplöshet och allt däremellan.

• ärdetmintur2013
    Fjant skrev 2014-01-20 07:38:51 följande:
    Här tog mensen slut igår så vi fortsätter försöka. Pendlar som vanligt mellan att vara jättetaggad till total hopplöshet och allt däremellan.
    Samma här med pendlandet av hopp och misär...
  • Bianca1

I morgon börjar jag jobba! Ska bli jätte skönt! Så hoppas natten blir någorlunda ok! :D

• Bianca1
    ärdetmintur2013 skrev 2014-10-22 22:12:25 följande:

Hej
    hur går det för alla?
    Själv har inget hänt... ingen bebis i sikte :(

Åh vad tråkigt! Hur länge har ni försökt nu? Provar ni med äl-stickor?

Här är det bra för det mesta. Lill-killen fyller ett år nästa månad redan! Men han lider av ständiga öroninflammationer så nu slåss vi lite för att få igenom en operation innan det påverkar hans hörsel! Min dotter fick operation efter fem år! Då hade hon redan förlorat mycket hörsel på ena örat!
Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013