• Olivialinder

Sökes unga mammor i Göteborg!!

Hej mitt namn är Olivia och jag är 19 år och mamma till min lilla dotter Charlie som är 5 veckor.

Nu så letar jag efter unga mammor i göteborg som kanske vill träffas o kanske ge varandra tips.

Hade varit kul o hitta några som är i ens egen ålder och har barn:) 

• Svar på tråden Sökes unga mammor i Göteborg!!
  • SagasMamma10

Haha jo men typ;)
    Åh va skönt!!^^ dom brukar hitta såna där bra ställen. Haha kullerbyttor gör min heela tiden också!!
    Nope vi har inte kollat upp det men jag är säker på att det är en kille, så galet som det är inne i magen(:

• AmsN

jag hade ultraljud när jag var i vecka 17 och då bad jag om att få veta. hon trodde de va en pojke men vi skulle ta det med en nypa salt. jag är inställd på att det är en pojke men jag hade blivit väldigt glad o överaskad om det visade sig att det var en tjej. men annars är det nog en liten gabriel som ligger där inne. :)
    tänkt något på namn? :)  

• SagasMamma10

Aha spännande(:
    Dom behöver ju inte alltid ha rätt så vem vet:) vad heter eran son då?
    Jag vill gärna Liam elr Milo men har inte riktigt fått med mig sambon på det än;) dock kommer han ju inte med några egna namnförslag heller så jag tycker att jag ska få bestämma då:P
    Har ni några förslag på tjejnamn då ifall om att?:)

• AmsN

Sonen heter Adrian :) tycker adrian o gabriel låter rätt fint ihop. 
    annars lutar det åt alina eller andrea. men inte helt nöjd med någon av de namnen, så de är tur det fortfarande finns tid kvar :P
    vad har du tänkt för namn om de blir en till tjej då? 

• SagasMamma10

Ja men verkligen! De namnen passade ju super tillsammans:)
    Jo men det var ju fina namn..fast jag håller med dig, helt lätt är det verkligen inte!!
    Vi har funderat på Ellie och Alice...nuvarande dottern skulle egentligen fått heta Ellie hade jag bestämt men ändrade mig i sista stund så det blev en liten Saga ist(:

• EngladMathilda

Hej, alltid kul att träffa nytt folk så jag hänger gärna med här :) Heter Mathilda, bor i mölndal
    och har en dotter på strax över två år. Född 19 december 2010. Själv är jag 21.  

• Theonsmamma

22 år här och bor i Hisingen med min son på 6 månader och vill sååååå träffa andra unga mammor :))

• SagasMamma10

Äntligen funkar det att komma in här igen!!:)
    Min sida har krånglat hur länge som helst nu:/
    Roligt med fler som skrivit! Hoppas allt är fint er:)
    Mathilda: Det skiljer inte många dagar på våra döttrar:) kom hon som väntat elr var hon tidig/sen?

Theonsmamma: Hur går det med din lilla?:)

• Mötesplats för unga mammor

Hej!

Vi har en Mötesplats för Unga Mammor. Vi umgås, fikar och pratar.
    Det finns möjlighet till pyssel och andra aktiviteter. Kom med eller utan barn.

Fredagar kl. 10 - 12 
    12 april, 19 april, 26 april, 3 maj 

Vi träffas på Frälsningsarméns Familjecenter i Majorna, Bangatan 6.

Tel: 031- 10 29 44, 0739 -20 70 47

Hoppas vi ses.

Välkomna!          

• keep the faith

Hej! Jag bor 4mil utanför gbg men tycker oxå det skulle vara kul att träffa någon i samma ålder med barn! Jag är 19år och har en son som är snart 4 månader :)

Ensam är stark?
Svar på tråden Sökes unga mammor i Göteborg!!