• annonyym88

Varför kan kvinnor aldrig täcka upp rumpan när de badar?

i36.tinypic.com/30m3huo.jpg

Varför måste de alltid låta skinkorna synas? Även om de har stora bikinis är det alltid en bit fläsk som hänger ut och dallrar.

• Svar på tråden Varför kan kvinnor aldrig täcka upp rumpan när de badar?
  • orpon

Bättre om de vore nakna tycker jag.

• La Lola

För att badklädestillverkarna gör såna där plagg?

Om det stör dig, titta inte.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • YummyMami
    annonyym88 skrev 2013-02-04 22:07:03 följande:
    i36.tinypic.com/30m3huo.jpg

Varför måste de alltid låta skinkorna synas? Även om de har stora bikinis är det alltid en bit fläsk som hänger ut och dallrar.
    Fläsk såg jag inget av, men rumpa och det beror på att pikinina är inte så här! 

Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Lady Namárië

För att det är så obekvämt att bada i sådana här? http://www.ladiesemporium.com/store/vict_ladies_20.php#

So say we all
  • Nathalie9111

Kvinnokroppen ser ut så! En man i speedos blir samma sak bara att de inte har lika mkt underhudsfett på rumpan. Tycker du kvinnor ska bada i shorts menar du?

• annonyym88
    Nathalie9111 skrev 2013-02-04 22:10:07 följande:
    Kvinnokroppen ser ut så! En man i speedos blir samma sak bara att de inte har lika mkt underhudsfett på rumpan. Tycker du kvinnor ska bada i shorts menar du?
    Jaså? Jag ser en tydlig skillnad:

img203.imageshack.us/img203/763/dsc01542p.jpg
  • Dagdrömmaren

Skyll på bikini/baddräkts-tillverkarna... Det är ganska få badkläder för tjejer som täcker upp hela röven. Jag har köpt pojkbadbyxor, finns liksom inte så många alternativ.

• Runa

Därför att det är så utbudet av bikinis ser ut. Själv letar jag alltid efter större bikinibyxor som täcker hela rumpan men det är en bristvara. 

Svar på tråden Varför kan kvinnor aldrig täcka upp rumpan när de badar?