Är tillräckligt gammal för att bestämma över mitt liv!!!
Blir så trött på att folk ska hålla på. Är en 35-årig mamma som har en go och underbar son på snart 4år. Och nu är jag gravid igen med min nya kille.
Jag och min sons pappa separerade för snart 2 år sedan då han träffade en tjej som var yngre än mig och är rena psykfallet. (Jag vet det med tanke på att hon har tidigare gått på BUP och hon har bott i fosterhem).
Jag och exet ligger nu i vårdnadstvist angående min son då han tror att han kan ta honom ifrån mig bara för att jag har ADHD och för att jag har Bipolär sjukdom, Visserligen har min nya kille ADHD och hans 6-åriga son med. Men det brukar vara lugnt här. Ibland bråkar 6-åringen med min son men då stänger vi in dem i vars ett rum och så får de vara där tills de har lugnat sig.
Mitt ex är bara ute efter mig och min son för att vi flyttade med min nye kille och hans son 35 mil ifrån där vi bodde då vi hade problem med soc. Här där vi nu bor är soc betydligt mycket bättre.
Där vi bodde innan blev vi bara anmälda hela tiden för att vi slog på ungarna. Ibland hände det och händer fortfarande att vi tar tag i dem i armarna och får dem till att lyssna och ibland har de fått sig några smällar i rumpan, men vad gör det?
Jag älskar min son över allt annat och vad gör det att han fortfarande har napp och att han fortfarande har blöja? Men det är uppenbarligen fel enligt mitt ex.
Mitt ex har även klagat på att jag har hållt min son hemma alldeles för mycket från dagis, men han har ju faktiskt problem med sina luftrör och han har problem med sin mage. Jag är mycket med han på sjukhuset eftersom jag är orolig för honom, men när mitt ex har honom så är han aldrig på sjukhuset. Han påstår även att min son inte har några problem med sina luftrör eller med sin mage när han är hemma hos exet och hans nya tjej.
Jag vet att båda två röker och även om de röker utomhus så har min son STORA problem med sina luftrör när han är hos mig på grund av deras rökning. Det spelar ingen roll om de röker utomhus eller vad för det drabbar min son.
Mitt ex har sökt om ensam vårdnad, men det har jag också. Och jag tror att jag vinner. För eftersom exets nya tjej inte har barn vet hon inte hur man tar hand om andras heller och så är det bara.
Nu har vi min son vars 10 dagar åt gången.
Ville bara skriva av mig lite då jag blir så arg på att folk ska lägga sig i vad jag gör hela tiden och jag är faktiskt 35 år gammal.