• illa behandlad

kille våldtagen av tjej

Jag har startat denna tråden förut! jag blev på en efterfest drogad å våldtagen av en tjej som ville å blev gravid. Inget jag önskat min värsta ovän. För jag var å är tillsammans med min dröm tjej, men den här "mäniskan" har förstört så sjukt mycket. Hon har inte bara våldtagit mig utan hela min släkt.
    men hon har erkänt för soc att hon våldtagit mig, så jag behöver inte betala för ungen... men helt sjukt hon fick behålla barnet, å som hon skriver på f-b lycklig mamma till....å killar kan inte våldtas!!! Hade ni sett "tjejen" hade ni förstätt. Å den ska jag behöva ha barn med??? Känner bara äckel för den ungen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-06 02:00
    och vad jag är ute efter, någon som varit i samma sits som mig. Hur handterade du de?? För vet från soc att jag inte är ensam....

• Svar på tråden kille våldtagen av tjej
  • PersoneN
    illa behandlad skrev 2013-02-06 02:22:41 följande:
    vad drogen heter... vill du ha namnet till henne???? för jag vet inte!!

Jag frågade eftersom de vanligaste drogerna som används när det gäller våldtäkt har lugnande och/eller muskelrelaxerande effekter på kroppen.

Hur kände du när du hade drogen i kroppen? 

• Dagdrömmaren

om hon ens ska kunna tvingas till abort (eftersom det är våldtäkt så tycker jag att det borde vara möjligt) så kan man inte vänta hur länge som helst, efter en viss vecka så får man ju inte göra abort längre... men om hon inte ska ta abort...jadu... fyfan...

Jag hoppas allt löser sig till det bättre och önskar dig lycka till 

• PersoneN

En annan sak som är bra att veta är att inte tvätta sig där nere, även om du är kille.

Det är väldigt svårt att bevisa våldtäkt oavsett, och det gäller båda könen.

• illa behandlad

ska försöka svara,. vaknade upp efter en fest i en främmande soffa i endast kallingar å strumpor visste inte vad som hade hänt. kände mig då helt nykter sprang hem till min underbara sambo.. kollade min (ni förstår vad) inget spår av sex. några veckor senare skriver äcklet jag är gravid å du är pappa inget du kan göra åt saken håll dig bara borta från mig... jag tar hand om allt, ska bara berätta för mina nära å kära....

• Dagdrömmaren
    illa behandlad skrev 2013-02-06 02:41:39 följande:
    ska försöka svara,. vaknade upp efter en fest i en främmande soffa i endast kallingar å strumpor visste inte vad som hade hänt. kände mig då helt nykter sprang hem till min underbara sambo.. kollade min (ni förstår vad) inget spår av sex. några veckor senare skriver äcklet jag är gravid å du är pappa inget du kan göra åt saken håll dig bara borta från mig... jag tar hand om allt, ska bara berätta för mina nära å kära....
    fy vilken störd kvinna
  • illa behandlad

å till dagdrömmaren- i 8-ånde månaden berättade hon sanningen... Detta år en väldig sammanfattning av allt som hänt

• PersoneN
    illa behandlad skrev 2013-02-06 02:41:39 följande:

Det första du bör göra är att kolla om hon talar sanning.

Om hon ens är gravid, hon kan ju lika gärna ljuga. Var hon på festen?

• PersoneN
    PersoneN skrev 2013-02-06 02:49:07 följande:

Det första du bör göra är att kolla om hon talar sanning.

Om hon ens är gravid, hon kan ju lika gärna ljuga. Var hon på festen?

Sen bör du ta DNA test för att se om du ens är fadern.
  • illa behandlad

å störd...ja det kan man säga.... med mitt första barn.... vill bara gråta...även om jag är kille... för som hon har sårat inte bara mig utan även den underbaraste jag vet min sambo....

• illa behandlad

jag trodde att hon ljög om allt. att killar inte kunde våldtas, även när soc ringde å sa att jag skulle bli pappa sa jag inte en chans. gick ner till soc å krävde ett dna, dom sa onödigt om du är pappa kommer de kosta dig runt10000 kr. men jag stog på mig- jag skulle aldrig ligga med något sådant. nu är ungen född med mitt dna...

• illa behandlad

å till person- det var hennas fest. min sambo gick hem tidigare för henes dotter mädde inte bra. å det får vi betala för resten av våra liv

• PersoneN
    illa behandlad skrev 2013-02-06 02:57:22 följande:
    jag trodde att hon ljög om allt. att killar inte kunde våldtas, även när soc ringde å sa att jag skulle bli pappa sa jag inte en chans. gick ner till soc å krävde ett dna, dom sa onödigt om du är pappa kommer de kosta dig runt10000 kr. men jag stog på mig- jag skulle aldrig ligga med något sådant. nu är ungen född med mitt dna...

Det där låter ju väldigt konstigt.

Soc brukar rekommendera DNA test i sådana här fall.

Begär DNA test, det är din rättighet.

• Orcha

Det här är inte din första tråd i ämnet va?

It was love @ first sight, not the second though.
  • Järnlady

Får du professionell samtalsterapi? Annars skulle jag vilja föreslå dig det, för att bearbeta en så traumatisk händelse som våldtäkt på egen hand är svårt.

• kakmonstret123

Fyfan vilken jobbig sits. Gör ett faderskapstest och se om det stämmer, och sen en polisanmälan.

Dagdrömmaren skrev 2013-02-06 02:29:03 följande:
    om hon ens ska kunna tvingas till abort (eftersom det är våldtäkt så tycker jag att det borde vara möjligt) så kan man inte vänta hur länge som helst, efter en viss vecka så får man ju inte göra abort längre... men om hon inte ska ta abort...jadu... fyfan...

Jag hoppas allt löser sig till det bättre och önskar dig lycka till 
    Tvångsabort, är det något du verkligen tycker vore en bra idé?
  • illa behandlad

nej det är inte första gången jag tar upp detta. men försök förstå det sitter fast i mitt huud. å faderskapet är fastställt jag är pappa å ändå inte, för ingen kan bli på tvingad en pappa roll efter det.

• illa behandlad

å som jag sa, hon bröt inte ihop å berättade saningen förän hon var i 8 ånde månaden. lite sent för abort

• Dagdrömmaren
    kakmonstret123 skrev 2013-02-06 03:07:11 följande:
    Fyfan vilken jobbig sits. Gör ett faderskapstest och se om det stämmer, och sen en polisanmälan.

Tvångsabort, är det något du verkligen tycker vore en bra idé?
    kom igen, hon våldtog killen. När man är ett sånt svin tycker jag att hon borde fått tvångsabort, möjligen svårt att bevisa att det rörde sig om våldtäkt och inte två väldigt onyktra personer dock.
    Men nu verkar ju barnet vara fött, så lite sent möjligen x)
Svar på tråden kille våldtagen av tjej