• Sarabaran

Någon från malmö/lund området som vill fika?

Och så har jag äntligen hittat till det här forumet.

Har en sexårig son. Har haft honom ensam (då odågan till far försvann tidigt).
    Önskar träffa andra ensamstående... Bara för att få beklaga sig och förhoppningsvis bli förstådd.
    Helt klart även för att ha en trevlig stund också!
    Kanske det finns någon där ute som har lika taskiga förutsättningar som jag (fader som inte är där, morföräldrar som inte visar intresse) och vore intresserad av att få lite avlastning då och då. Om barnen vill...

Heltidsarbetande, ofta slutkörd men lika ofta trevlig.
    Hör av er :)

• Svar på tråden Någon från malmö/lund området som vill fika?
  • sunflower1

Hej! Har en 4-årig pojke, bor i Malmö. Var bor du? :)

• anna1103

Hej,
    Jag är ensamstående förälder till flicka på 2 år i Malmö, är utan nätverk (min övriga familj bor inte här, är relativt nyinflyttad och har få vänner med barn), pappan bor utomlands. Ses gärna helger på eftermiddagen, från ca 14-15. 

• rolsrobb
    Sarabaran skrev 2013-02-06 13:34:38 följande:
    Och så har jag äntligen hittat till det här forumet.

Har en sexårig son. Har haft honom ensam (då odågan till far försvann tidigt).
    Önskar träffa andra ensamstående... Bara för att få beklaga sig och förhoppningsvis bli förstådd.
    Helt klart även för att ha en trevlig stund också!
    Kanske det finns någon där ute som har lika taskiga förutsättningar som jag (fader som inte är där, morföräldrar som inte visar intresse) och vore intresserad av att få lite avlastning då och då. Om barnen vill...

Heltidsarbetande, ofta slutkörd men lika ofta trevlig.

Japp finns helt klart likheter men på något sätt finner man sig i rollen, försöker göra saker med sina barn.
    Men håller med, blir ganska jobbigt att aldrig få egentid.
    Mvh/Robert
  • Clear1

ensamstående mamma till 2åring, heltidsarbetande i Malmö....

Ses gärna på en fika eller mata fåglarna i slottsparken då detta är höjden av lycka (för vissa) just nu  

• boandersson

Är ensamstående i Malmö (flicka 3 år). Inboxa mig gärna om ni vill fika någon dag!

• boandersson
    Clear1 skrev 2013-02-25 21:39:02 följande:
    ensamstående mamma till 2åring, heltidsarbetande i Malmö....

Ses gärna på en fika eller mata fåglarna i slottsparken då detta är höjden av lycka (för vissa) just nu  
    Är helt klart med på detta. Min dotter älskar Mariehage lekplatsen och Sagolekplatsen också:D
  • boandersson
    anna1103 skrev 2013-02-17 20:55:50 följande:
    Hej,
    Jag är ensamstående förälder till flicka på 2 år i Malmö, är utan nätverk (min övriga familj bor inte här, är relativt nyinflyttad och har få vänner med barn), pappan bor utomlands. Ses gärna helger på eftermiddagen, från ca 14-15. 
    Våra barn är samma kön och nästan samma ålder, min dotter har precis fyllt 3:) Hör av dig om du vill ses!
  • boandersson

Någon ensamstående här som vill fika en dag?

Svar på tråden Någon från malmö/lund området som vill fika?