Hon vill inte ha sex, hon vill ingenting..
Jag älskar min sambo och jag skulle göra precis allt för henne. Men sedan vi fick barn så har hon noll sexlust och vi har noll samliv, jag får knapp se henne naken och nu förtiden får jag knappt röra vid henne.
Det vanliga mysa i soffan framför TVn finns kvar,1 gång i månaden..
Jag tycker jag försöker men får det gamla vanliga till svar, Nej,nej och nej. Jag har inte lust, jag vill inte, jag är trött, jag har ont i huvudet, osv. Det här är alltså dem vanligaste svaren jag får när jag vill mysa!!! Dvs inte sex..
Förr kysste vi varandra och nu är det också borta snart.
Sexet.. Ja obefintligt näst intil.. När det väl händer så säger hon att hon vill ha det för min skull. Men sen ligger hon bara där som ett lik. Känns så fel att ha sex när man inte får någon respons.
Jag vill vara intim och verkligen ge henne hela paketet med smekningar, förspel, sex och efter sex mys. Men jag får nöja mig med att prata med henne om alldagliga saker.
Jag älskar verkligen när hon rör vid mig med ett par fingrar över ryggen eller håller om mig hårt. Men det var länge sedan nu.
Jag kan bli avundsjuk när jag ser andra par på stan som går och håller om varandra eller visar ömhet.
Jag känner mig ensam, oälskad och jag saknar henne fast hon är här.
Tar jag upp det här så är allt mitt fel, jag tjatar förmycket om sex, jag gör det och det och allt det andra. Allt är mitt fel.. Våra problem går inte längre att prata om. Jag säger hur jag tycker och känner och hon blir en mussla.
Jag får vara väldigt glad om hon inte är sur på mig i 2 dagar för att jag ens försökte.
Vad har nu det här börjat leda till?
Jag försöker knappt längre, varför ska jag ge henne en kram när jag ändå blir bort puttad, eller försöka kyssa henne och få en hand i ansiktet. Varför ens försöka få sex när det ändå slutar med att jag får sköta det själv.
Jag ser verkligen hur vårt förhållande rasar som en stad av korthus, förut försökte jag stoppa dem från att rasa.. Men nu så tittar jag bara på och gråter.
Det gör jag mycket numera, gråter nästan varje dag i duschen...
Så tror ni att jag mår bra?
Svaret är uppenbart
Jag vet att hon jag älskar håller till här inne och jag hoppas att hon ser att det inte bara är sexet som saknas utan allt vad ett förhållande innebär.
För att hon ska förstå och kanske tänka till. Så vill jag att hon ska få se vad andra tycker om detta så frågar jag er läsare,
Ska jag lämna henne eller ta ett nytt andetag och göra ett sista försök?