• Anonym (Jag orkar inte)

Hon vill inte ha sex, hon vill ingenting..

Jag älskar min sambo och jag skulle göra precis allt för henne. Men sedan vi fick barn så har hon noll sexlust och vi har noll samliv, jag får knapp se henne naken och nu förtiden får jag knappt röra vid henne.
    Det vanliga mysa i soffan framför TVn finns kvar,1 gång i månaden..
    Jag tycker jag försöker men får det gamla vanliga till svar, Nej,nej och nej. Jag har inte lust, jag vill inte, jag är trött, jag har ont i huvudet, osv. Det här är alltså dem vanligaste svaren jag får när jag vill mysa!!! Dvs inte sex..

Förr kysste vi varandra och nu är det också borta snart.

Sexet.. Ja obefintligt näst intil.. När det väl händer så säger hon att hon vill ha det för min skull. Men sen ligger hon bara där som ett lik. Känns så fel att ha sex när man inte får någon respons.

Jag vill vara intim och verkligen ge henne hela paketet med smekningar, förspel, sex och efter sex mys. Men jag får nöja mig med att prata med henne om alldagliga saker.

Jag älskar verkligen när hon rör vid mig med ett par fingrar över ryggen eller håller om mig hårt. Men det var länge sedan nu.

Jag kan bli avundsjuk när jag ser andra par på stan som går och håller om varandra eller visar ömhet.

Jag känner mig ensam, oälskad och jag saknar henne fast hon är här.

Tar jag upp det här så är allt mitt fel, jag tjatar förmycket om sex, jag gör det och det och allt det andra. Allt är mitt fel.. Våra problem går inte längre att prata om. Jag säger hur jag tycker och känner och hon blir en mussla.
    Jag får vara väldigt glad om hon inte är sur på mig i 2 dagar för att jag ens försökte.

Vad har nu det här börjat leda till?
    Jag försöker knappt längre, varför ska jag ge henne en kram när jag ändå blir bort puttad, eller försöka kyssa henne och få en hand i ansiktet. Varför ens försöka få sex när det ändå slutar med att jag får sköta det själv.

Jag ser verkligen hur vårt förhållande rasar som en stad av korthus, förut försökte jag stoppa dem från att rasa.. Men nu så tittar jag bara på och gråter.
    Det gör jag mycket numera, gråter nästan varje dag i duschen...

Så tror ni att jag mår bra?
    Svaret är uppenbart

Jag vet att hon jag älskar håller till här inne och jag hoppas att hon ser att det inte bara är sexet som saknas utan allt vad ett förhållande innebär.

För att hon ska förstå och kanske tänka till. Så vill jag att hon ska få se vad andra tycker om detta så frågar jag er läsare,

Ska jag lämna henne eller ta ett nytt andetag och göra ett sista försök?

• Svar på tråden Hon vill inte ha sex, hon vill ingenting..
  • vfja
    Anonym (samma) skrev 2014-06-19 22:35:23 följande:
    "Allmänt känt" pyttsan...hahaa. Nej det är inte "allmänt känt". Däremot tänker de flesta män enbart på sina behov. Det är alltid "jag, jag, jag..."
    Det är det väl visst? Kvinnor har stark sexdrift periodvis, män har det hela tiden.
  • Anonym (Mia)
    vfja skrev 2014-06-20 07:20:11 följande:
    Det är det väl visst? Kvinnor har stark sexdrift periodvis, män har det hela tiden.

Nja, även män har det periodvis. Oavsett så är det fruktansvärt att inte vara på samma nivå när det gäller att vilja ha sex. Oavsett om man är den som vill mer eller den som vill mindre eller inte vill alls.
  • Anonym (Morran)

vfja skrev 2014-06-20 07:20:11 följande:[/quote-nick]Det är det väl visst? Kvinnor har stark sexdrift periodvis, män har det hela tiden.[/quote]

Trist fördom som gör det ännu värre att vara kvinna med en man som tappat lusten, eller att vara man med minskad lust.

Men man behöver inte hänga sa länge på familjeliv för att se att problemet finns hos båda könen. Lite tröst att inte vara ensam.

• Anonym (Morran)

@anonym (men fatta).

Det är väl visst ett problem om en tjej inte vill ha sex för att hon KÄNNER sej oattraktiv efter barnfödsel, fast killen vill och tycker hon är helt ok. Knepig självbild. Måste man vara i perfekt skick för att ha sex?

Jag tränade inte på tio år när jag hade småbarn, det hade jag inte tid med men vi tog oss tid till sex. (det var innan min mans lust gick ner). Det handlar om prioriteringar.

Ps det finns inget som heter gravidkilon, det är helt vanliga kilon och om man inte hinner träna sa hinner man i alla fall sluta äta fikabröd och godis. Om man inte kan ha sex med sin älskling för att man känner sej tjock sa borde motivationen vara extremt hög att gå ner i vikt! Återigen, det handlar om prioriteringar.

• Tom Araya
    Anonym (VVVV) skrev 2014-06-18 09:42:48 följande:
    Ja absolut. Har han något att *klaga* på så är han välkommen med det.
    Ett förhållande handlar ju om ge o ta, o finns det något som får honom att starta lite extra på sina cylindrar så vill ju jag veta det för då blir ju han gladare o mer intresserad o det i sin tur påverkar ju mig positivt. 
    O även vårt förhållande.
    Det finns alltid något att jobba på.

När vi träffades var han vältränad, social o tyckte om projekt o folk.
    Nu verkar han största intresse vara att hitta största chipspåsen i affären, fisa o rapa så högt som möjligt o sen skratta åt det o tvn.
    Han har gått från hunk till slusk o vem känner för vilda sexäventyr med en sån?
    Där skulle jag också hamna med en kvinna såsom TS beskriver.
    Vilket kom först, hönan eller ägget?
  • perra66

hej jag får samma svar av min..har varit ihop snart 33 år..Hon är så fin mmm..vet inte vad jag ska ta mig till snart..hör gärna av dig

• Anonym (Crying Soul.)
    Anonym (Jag orkar inte) skrev 2013-02-07 08:28:04 följande:

Jag älskar min sambo och jag skulle göra precis allt för henne. Men sedan vi fick barn så har hon noll sexlust och vi har noll samliv, jag får knapp se henne naken och nu förtiden får jag knappt röra vid henne.

Det vanliga mysa i soffan framför TVn finns kvar,1 gång i månaden..

Jag tycker jag försöker men får det gamla vanliga till svar, Nej,nej och nej. Jag har inte lust, jag vill inte, jag är trött, jag har ont i huvudet, osv. Det här är alltså dem vanligaste svaren jag får när jag vill mysa!!! Dvs inte sex..

Förr kysste vi varandra och nu är det också borta snart.

Sexet.. Ja obefintligt näst intil.. När det väl händer så säger hon att hon vill ha det för min skull. Men sen ligger hon bara där som ett lik. Känns så fel att ha sex när man inte får någon respons.

Jag vill vara intim och verkligen ge henne hela paketet med smekningar, förspel, sex och efter sex mys. Men jag får nöja mig med att prata med henne om alldagliga saker.

Jag älskar verkligen när hon rör vid mig med ett par fingrar över ryggen eller håller om mig hårt. Men det var länge sedan nu.

Jag kan bli avundsjuk när jag ser andra par på stan som går och håller om varandra eller visar ömhet.

Jag känner mig ensam, oälskad och jag saknar henne fast hon är här.

Tar jag upp det här så är allt mitt fel, jag tjatar förmycket om sex, jag gör det och det och allt det andra. Allt är mitt fel.. Våra problem går inte längre att prata om. Jag säger hur jag tycker och känner och hon blir en mussla.

Jag får vara väldigt glad om hon inte är sur på mig i 2 dagar för att jag ens försökte.

Vad har nu det här börjat leda till?

Jag försöker knappt längre, varför ska jag ge henne en kram när jag ändå blir bort puttad, eller försöka kyssa henne och få en hand i ansiktet. Varför ens försöka få sex när det ändå slutar med att jag får sköta det själv.

Jag ser verkligen hur vårt förhållande rasar som en stad av korthus, förut försökte jag stoppa dem från att rasa.. Men nu så tittar jag bara på och gråter.

Det gör jag mycket numera, gråter nästan varje dag i duschen...

Så tror ni att jag mår bra?

Svaret är uppenbart

Jag vet att hon jag älskar håller till här inne och jag hoppas att hon ser att det inte bara är sexet som saknas utan allt vad ett förhållande innebär.

För att hon ska förstå och kanske tänka till. Så vill jag att hon ska få se vad andra tycker om detta så frågar jag er läsare,

Ska jag lämna henne eller ta ett nytt andetag och göra ett sista försök?

Jag lider med dig.
  • Johan75
    Anonym (Crying Soul.) skrev 2016-08-27 18:32:34 följande:
    Jag lider med dig.
    Med tanke på att TS skrev det där för tre och ett halvt år sedan så är det lite svårt att veta ifall hans nuvarande situation är något att känna medllidande med eller inte.
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (tråkigt)

Det är bara och lämna tanten. Skaffa nytt. Om du vill ha lite närhet. Tråkigt men sant.

• Anonym (Man 40)

Vilken tragisk tråd - det hade kunnat vara jag som var den mannen.

Sex är skillnaden mellan vänskap och kärlek.
    Utan sex ingen kärlek.

Kärleken - och sexet - kräver arbete och ansträngning för att funka.

Tyvärr tappar en hel del kvinnor allt när de blir mammor. Inte så konstigt, graviditet, amningsåret med sömnbrist - men sen då, sexlivet fortsätter vara öken när det borde dra igång för bägge.

Inte konstigt att porr, handtralla och otrohet förekommer. :(

Så, gott folk, ta ert sexliv på allvar om ni vill hålla liv i er relation. :)

• Anonym (Jag hatar kvinnor)

Usch, kvinnor är verkligen en avart. Ofullbordade män som någon sa. Det är förjävligt att de är så själviska av naturen. Leta upp en man, ta allt han äger och när han sen befruktat henne kan hon luta sig tillbaka eftersom hon nu kan få allt serverat på silverfat. Vidrigt!

Det värsta är att de alltid låtsas vara snälla i början, ja det gäller alla kvinnor.

• Lever så

Jag håller helt med Hårda budord förutom att jag inte tycker att man ska vara otrogen, då är det bättre att göra slut först.

Min inställning är att om en tappat sin sexlust så är det _bådas_ jobb att se till att det löser sig. Det är inte bara partnern som har kvar lusten som ska fixa (för den andra tycker att noll sex funkar fint). Överger man sin partner i det läget så hen står där med samma behov och längtan medan man själv vägrar prata och lösa det, jag då är man faktiskt riktigt riktigt elak mot den man påstår sig älska.

Det handlar inte så mycket om sex eller inte sex som att se och lyssna på vad ens partner behöver för att må bra och känna sig älskad och lycklig och det är bådas ansvar att göra det för varandra. Finns inte den önskan är det mer än dags att dra.

never a failure always a lesson
  • Anonym (nevaeh)
    Hej!
    Varje kvinna förväntar sig sin partner och en bra erektion och långa ihåliga handling, inte en skugga av tvivel på sig själv, idag har råd med en, och till ett överkomligt pris http://medsbuyer.net Du måste bara göra ett val de goda recensionerna fick medicinering - http://bestedeuro.com

• Vindsnurra2
    sökte bara på nätet "   mitt problem " är du skriver exakt  vad som händer mig

Hur har det gått    ``
  • Vindsnurra2
    Tjock sambo
    Min sambo har aldrig varit slank men nu har han gått och blivit rejält överviktig. För att inte säga fet och jag tänder inte på honom nu, dessutom krossar han mig nästan. Jag vill ju inte vara överst jämt. Han tycker själv att han behöver gå ned men anstränger sig inte särskilt.

Känner mig hemsk, en väninna berättade en gång att hennes man tyckte hon var osexig och behövde banta. Jag tyckte verkligen att han var en stor skit som kunde tycka/säga så.

Jag försöker laga sund mat och snällt pusha honom att träna, har aldrig sagt att jag tycker han är för tjock men det kryper i mig när han sitter i soffan och lassar in.

Usch vad jag känner mig ytlig och dum. Jag älskar ju honom så då borde väl inte vikten spela så stor roll?
    hittade perfekt svar
  • Vindsnurra2

Min granne# Ulla"hon ha butik på sin fastighet "ramafär
    men"kåt jämt!
    som Budist vad skall jag göra

• Anonym (Ollon)
    Vindsnurra2 skrev 2017-03-10 09:21:56 följande:

Min granne# Ulla"hon ha butik på sin fastighet "ramafär
    men"kåt jämt!
    som Budist vad skall jag göra

Börja med att skriva så man fattar.
  • Anonym (Hämnd)

Bojkotta henne.

Skaffa hobby utanför hemmet, besök polare, och gör annat för att verkligen hålla dej borta från hemmet. Porrsurffa öppet o runka för att få henne svartsjuk så att hon till slut fattar att hon måste måste förändra sig. Hon tar dej förgivet som en möbel. Nästa steg är att skaffa en älskarinna och det kommer vara hennes fel.

• Anonym (Ge upp)

Släpp henne då hon inte vill älska med dig.
    Det finns andra kvinnor som vill.
    Låt hon få sitta där ensam och torka ihop bara.

• Anonym (Ballen)
    Anonym (Mia) skrev 2014-06-20 09:05:01 följande:

Nja, även män har det periodvis. Oavsett så är det fruktansvärt att inte vara på samma nivå när det gäller att vilja ha sex. Oavsett om man är den som vill mer eller den som vill mindre eller inte vill alls.
    Inte alla, eller gäller 45 år som en period?
Svar på tråden Hon vill inte ha sex, hon vill ingenting..