• scaras

Skotips? Vad ist för högklackat som man ändå kan känna sig fin i?

Är både plattfot (haha) och har halux valgus som gör ont som fan så högklackat är liksom inte att tänka på längre.. tyvärr! Tycker ju de flesta faktiskt ser lite snyggare, stoltare ut med klackar och att man känner sig lite finare, mer välklädd så jag skulle ju gärna vilja ha men som sagt.. det bara går inte!!

Så jag behöver tips nu på vad tusan man har för skor istället som är lite mer klädda.. har oftast bara haft mina converse (med diverse ortopediska ilägg i) hittills men är man 30 nu så vill man ju se lite vuxen ut ibland iaf.  Tungan ute

Har oftast stuprörsjeans, stilen varierar väl mellan rockigt till rätt så klassiskt så vad tycker ni för skor skulle passa nu framåt våren?

• Svar på tråden Skotips? Vad ist för högklackat som man ändå kan känna sig fin i?
  • scaras

Oh, leopardskorna var ju snajsiga Tungan ute.
    Men ser inte ftterna stora ut i den sortens skor om har tajta byxor till? Tänker jämt att jag har så stora fötter.. Bootsene rätt tuffa med ju.. Sånna har jag ju sett förut men aldrig tänkt att det skulle va nått för mig.

• Cherie

Jag brukar ha ballerinor under vår och sommar. Finns ju dom av lite bättre kvalitet där kan du ju ha inlägg i oxå. På vintern finns det ju massa fina boots som är utan klack

• M C

Kängor på vintern, de har oftast snygg tå. Tänk Lara Croft.
    På sommaren har jag sandaler.

Men jag räddas av att jag har gympaskor, snygga diskreta svarta, till vardags.

Har jävulska problem med fötterna sedan flera år och de är dessutom stolek 43 så jag har väldigt smalt utbud.     

Undo these cuffs and I'll show you
Svar på tråden Skotips? Vad ist för högklackat som man ändå kan känna sig fin i?