• YummyMami

Jag hatar verkligen de!

Jaa, jag hatar verkligen mamma scans köttbullar så förbannat mycket! Alla ska ha de, och även min sambo vill ha. Jag förstår inte varför de ska ha den smörjan när jag kan göra andra egna till honom. Men nu är det så att jag har förbjudit honom att äta dem! Och han har gått med på det, då det känns ju skönt.  

Rätt eller fel? Att jag har förbjudit honom att äta dem.

Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Svar på tråden Jag hatar verkligen de!
  • Anonym (helt rätt)
    YummyMami skrev 2013-02-10 00:59:16 följande:
    Jaa, jag hatar verkligen mamma scans köttbullar så förbannat mycket! Alla ska ha de, och även min sambo vill ha. Jag förstår inte varför de ska ha den smörjan när jag kan göra andra egna till honom. Men nu är det så att jag har förbjudit honom att äta dem! Och han har gått med på det, då det känns ju skönt.  

Rätt eller fel? Att jag har förbjudit honom att äta dem.
    Helt rätt. De är så äckliga och dessutom luktar det apa.
  • Kofot
    YummyMami skrev 2013-02-10 01:04:39 följande:
    Otroligt vad snabba moderatorerna var och flytta på tråden! Hahahhaha
    Var låg den innan?
    MammaScans köttbullar borde förbjudas. Rena dyngan.
  • YummyMami
    Kofot skrev 2013-02-10 01:06:44 följande:
    Var låg den innan?
    MammaScans köttbullar borde förbjudas. Rena dyngan.
    Relationsproblem!!

Joo, de är skitäckligt me dem. Men jag förbjuder inte min sambo att äta dem (han äter dock inte dem), men tråden var tänkt som parodi på alla dessa "jag har förbjudit min man att se på porr för han får fitta hemma".  
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Insanejane77

Jag hatar också mamma Scans köttbullar och skulle inte äta dom om det inte blev krig typ och all annan mat var slut Drömmer Dom är verkligen vidriga! Luktar samma när man öppnar paketet som när dom kommer ut också, ja ni får ursäkta men så upplever jag dom. *ryser*
    Man behöver ju inte förbjuda någon annan att äta dom men du kan ju lösa saken enkelt, du serverar dom inte. Vill familjen köpa dom själva och tillaga dom själva så kan dom väl få det men det brukar bli att man äter det som bjuds, inte sant? Cool

• Kofot
    YummyMami skrev 2013-02-10 01:09:56 följande:
    Relationsproblem!!

Joo, de är skitäckligt me dem. Men jag förbjuder inte min sambo att äta dem (han äter dock inte dem), men tråden var tänkt som parodi på alla dessa "jag har förbjudit min man att se på porr för han får fitta hemma".  
    haha ok.
    Va fan...det är klart du ska förbjuda honom att äta dom. Män vet inte vad som är bäst för dom. Vi måste styra upp dom. Nä fram för rotmos och fläsklägg. Det är riktig mat det.
  • Petite Chérie

Haha, kanske inte rätt att förbjuda

Men jag hatar dom där äckliga köttbullarna. They make me fartKräks

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • bängolle

Menar du att han föredrar mamma scans köttbullar framför dina hemlagade, vad skulle han själv säga om du ratade honom och bara nej tack jag föredrar köpekuk.

Svar på tråden Jag hatar verkligen de!