Vampyr, Varulv, Zombie, Poltergeist, Djävulen, vem skulle vinna?:D
Tänk er att dom möts i en dödsring för att avgöra vem som vinner, vem som är grymmast och tar över världen! Vem skulle vinna? Motivera vem du tror och varför:D
Tänk er att dom möts i en dödsring för att avgöra vem som vinner, vem som är grymmast och tar över världen! Vem skulle vinna? Motivera vem du tror och varför:D
Vampyrerna vinner. För jag hejar på dem!
Vilken jävla frågeställning :P Men jag röstade på Djävulen. I have faith in him. Alltså, inte som satanist
666 the number of the beast.
Eeeh, ja?
Hoppas på varulv,men blir nog devil.
fast om man tänker att alltså vampyrerna e ju odödliga och otroligt snabba samt kan läsa ens tankar, så innan djävulen ens tänker tanken så har vampyren sugit hans blod! Zombien kan ju även komma bakifrån och äta upp djävulens hjärna, poltergeisten kan ju göra så saker åker åt helvete så alla andra får massa saker kastade på sig om det inte e en riktig evil one som i paranormal activity då kan den ju göra så alla försvinner på ngt mystiskt sätt! Varulven vet jag inte om han har så stor chans. Men sen har vi ju även djävulen som nog kan ställa till ett rent helvete för alla andra! Rösta gärna:D
Chuck Norris
Om man tänker som så att Djävulen är de ondas boss så bör väl han vinna? Han atyr ju över alla
Vampyrer så klart
Lucifer all the way, man
Om en vampyr, en varulv, en zombie och en poltergeist skulle ställa sig och börja slåss med varandra, och djävulen sen skulle kliva in och bara stå där skulle det ta ungefär tre sekunder innan de andra faller på knä och väntar på order från The Evil One. Mer än tre sekunder så skulle vampyren gå upp i rök, varulven smälta i en silverpöl, zombien falla isär i halvruttna bitar och poltergeisten.... dammsugare? *Shruggs*
Djävulen är boss och han är inte god.... eller rättvis...
Då är den här en bättre frågeställning:
Jag tror Poltergeisten. Den kan ju gå in i andra kroppar och flytta saker!