• everdream

Vampyr, Varulv, Zombie, Poltergeist, Djävulen, vem skulle vinna?:D

Tänk er att dom möts i en dödsring för att avgöra vem som vinner, vem som är grymmast och tar över världen! Vem skulle vinna? Motivera vem du tror och varför:D

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vampyr, Varulv, Zombie, Poltergeist, Djävulen, vem skulle vinna?:D
  • Petite Chérie

Vilken jävla frågeställning :P Men jag röstade på Djävulen. I have faith in him. Alltså, inte som satanist

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • everdream

fast om man tänker att alltså vampyrerna e ju odödliga och otroligt snabba samt kan läsa ens tankar, så innan djävulen ens tänker tanken så har vampyren sugit hans blod! Zombien kan ju även komma bakifrån och äta upp djävulens hjärna, poltergeisten kan ju göra så saker åker åt helvete så alla andra får massa saker kastade på sig om det inte e en riktig evil one som i paranormal activity då kan den ju göra så alla försvinner på ngt mystiskt sätt! Varulven vet jag inte om han har så stor chans. Men sen har vi ju även djävulen som nog kan ställa till ett rent helvete för alla andra! Rösta gärna:D

• Kimona

Om man tänker som så att Djävulen är de ondas boss så bör väl han vinna? Han atyr ju över alla

• Aniiee

Om en vampyr, en varulv, en zombie och en poltergeist skulle ställa sig och börja slåss med varandra, och djävulen sen skulle kliva in och bara stå där skulle det ta ungefär tre sekunder innan de andra faller på knä och väntar på order från The Evil One. Mer än tre sekunder så skulle vampyren gå upp i rök, varulven smälta i en silverpöl, zombien falla isär i halvruttna bitar och poltergeisten.... dammsugare? *Shruggs* 

Djävulen är boss och han är inte god.... eller rättvis...

Då är den här en bättre frågeställning:

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • JonteTheSon
    Aniiee skrev 2013-07-27 02:26:47 följande:
    Om en vampyr, en varulv, en zombie och en poltergeist skulle ställa sig och börja slåss med varandra, och djävulen sen skulle kliva in och bara stå där skulle det ta ungefär tre sekunder innan de andra faller på knä och väntar på order från The Evil One. Mer än tre sekunder så skulle vampyren gå upp i rök, varulven smälta i en silverpöl, zombien falla isär i halvruttna bitar och poltergeisten.... dammsugare? *Shruggs* 

Djävulen är boss och han är inte god.... eller rättvis...

Då är den här en bättre frågeställning:

så Lucifer är inte rättvis!? vart har du hört det?
  • Aniiee
    JonteTheSon skrev 2013-07-27 14:01:35 följande:
    så Lucifer är inte rättvis!? vart har du hört det?
    Ingen är rättvis. Hur skulle det då se ut? Vi kan väl inte gå omkring och ha millineterrättvisa i världen? Vad skulle vi då ha att bråka om =)
  • Sötnöt

Jag tror Poltergeisten. Den kan ju gå in i andra kroppar och flytta saker!

• JonteTheSon
    Aniiee skrev 2013-07-27 14:10:33 följande:
    Ingen är rättvis. Hur skulle det då se ut? Vi kan väl inte gå omkring och ha millineterrättvisa i världen? Vad skulle vi då ha att bråka om =)
    ah du menar så. trodde du skulle komma med något som ''Gud är bäst, bättre än lucifer'' grej
  • Aniiee
    JonteTheSon skrev 2013-07-27 16:28:04 följande:
    ah du menar så. trodde du skulle komma med något som ''Gud är bäst, bättre än lucifer'' grej
    =) Om det är NÅGON som är orättvis så är det väl i så fall G-d....... Inte för att jag tror på g-d mer än jag tror på jultomten......
Svar på tråden Vampyr, Varulv, Zombie, Poltergeist, Djävulen, vem skulle vinna?:D